|
Auteur |
Bericht |
Eyup
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava
|
Geplaatst: vr 06 mrt 2009 1:03 Onderwerp: Klein vraagje betreft Automatische Incasso |
|
|
Hallo pro's,
Ik heb een abonnement lopen bij bedrijf "x". Ik betaal maandelijks de abonnementskosten via automatische incasso. Nu is het zo gegaan dat bedrijf "X" bij mij incasso kosten in rekening brengt jaarlijks. Te denken aan bijvoorbeeld 2 euro per maand.
Voordat ik bij ze wil aankloppen zou ik graag willen weten, of zij daar recht voor hebben. Dan weet ik in ieder geval mijn kansen. Want van wat ik heb begrepen is juist het grote verschil tussen acceptgiro en automatische incasso, dat het goedkoper is voor de incasseerder.
P.S. Noem even geen namen voor nu.
Alvast bedankt voor jullie hulp. |
|
|
|
 |
Zeemeeuw
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 06 mrt 2009 9:08 Onderwerp: voorwaarden |
|
|
De enige plek waar je dat zou kunnen vinden is in de algemene voorwaarden. Anders zou ik geen goede grond kunnen noemen. Inderdaad vreemd, want normaal krijg je juist korting bij incasso t.o.v. acc. giro's. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 06 mrt 2009 22:02 Onderwerp: |
|
|
Nu ja, 't is ook niet gezegd dat de incasso duurder is dan betalen per acceptgiro. Misschien is dat nóg duurder.
Maar je moet inderdaad even in je overeenkomst en de av kijken. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|