GJST
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 15 nov 2008 12:10 Onderwerp: Klant met klacht weigert voorstel aangetekende brief |
|
|
Hallo, ik ben werkzaam in de detailhandel en heb een klant met klachten over een door mijn firma geleverde produkten en diensten.
Na vele discussies en mijns inziens vele onterechte klachten heb ik een voorstel op papier gezet betreffende de wat mij betreft gegronde klachten en de oplssing die ik hiervoor wil bieden. tevens zijn er een aantal zaken waarvan ik overtuigd ben dat dit geen terechte klachten zijn, hiervoor verwijs ik in de brief naar de geschillencommissie, om hiernaar te laten kijken door een onpartijdig deskundige.
Nu heeft de klant mij gebeld voordat de brief was afgeleverd en ik heb hem verteld dat er een aangetekend schrijven naar hem onderweg was. Hij voreg mij wat er in de brief stond waarop ik hem zeer beknopt een indruk heb gegeven van de inhoud van de brief.
Nu is gister de brief bij hem aangeboden, en hij heeft hem geweigerd/
Hoe nu verder, ik ben eigenlijk niet voornemens nog meer tijd te investeren in deze problematiek.
De klant wil al zijn neergelegde klachten opgelost zien, een tussenweg is voor hem geen optie.
Het vervelende is dat de klant nog 20% van het totaal factuurbedrag achterhoud, en ik op deze manier mijn geld nooit krijg.
Wie heeft goeie suggesties/tips. |
|