|
Auteur |
Bericht |
Timpressive
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 6
|
Geplaatst: ma 28 nov 2005 11:29 Onderwerp: Juridische zoekmachine voor jurisprudentie in States |
|
|
Wie kan mij vertellen waar ik een zoekmachine kan vinden voor case law in de VS? ( zoals wij rechtspraak.nl kennen! )
Mijn dank is groot! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 28 nov 2005 11:39 Onderwerp: |
|
|
Loop deze Google search even na. Er staat van alles. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Timpressive
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 6
|
Geplaatst: ma 28 nov 2005 18:19 Onderwerp: |
|
|
bedankt, ik heb zelf ook al via google gezocht. Probleem is dat het niet echt bijeengebracht is zoals in Europa!!!! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 28 nov 2005 21:36 Onderwerp: |
|
|
Timpressive schreef: | bedankt, ik heb zelf ook al via google gezocht. Probleem is dat het niet echt bijeengebracht is zoals in Europa!!!! |
Misschien kun je hier dan de link posten naar alle jurisprudentie van Europa. Daar ben ik wel benieuwd naar! |
|
|
|
 |
Timpressive
|
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 03 dec 2005 1:35 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat bona fides meer een link bedoelde als: zoek een uitspraak van 30 januari 2003 van de Rechtbank Toulouse (bestaat die?) in een strafzaak en zoek ook even een hoger beroep in Engeland etc etc etc. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
arthur56
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
|
|
|
 |
MterHeide
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: zo 26 mrt 2006 2:14 Onderwerp: |
|
|
Via de website van de UvT-bibliotheek kan je naar Westlaw, waar je een heleboel Amerikaanse uitspraken kan vinden. |
|
|
|
 |
Boelie
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 10
|
Geplaatst: zo 26 mrt 2006 3:24 Onderwerp: Re: Juridische zoekmachine voor jurisprudentie in States |
|
|
Timpressive schreef: | Wie kan mij vertellen waar ik een zoekmachine kan vinden voor case law in de VS? ( zoals wij rechtspraak.nl kennen! )
Mijn dank is groot! |
Op zoek naar iets specifieks? |
|
|
|
 |
|