|
Auteur |
Bericht |
moedeloos84
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 16 dec 2013 1:19 Onderwerp: Jaar na beslaglegging zorgtoeslag €0,50 in mindering |
|
|
Het is als volgt:
Deurwaarder flanderijn en van der heide heeft een vordering in opdracht van Trias(VGZ) en legt beslag op mijn zorgtoeslag. Dit is sinds december 2012. Het bedrag wat ik aan zorgtoeslag ontvang in 2013 is € 978,-
Ondanks dat ik meerdere malen (Maart, Mei en Augustus)verzocht heb om een overzicht te krijgen van de openstaande vordering en de beslaglegging heb ik daar geen reactie op gekregen. Ook heb ik contact opgenomen met VGZ, maar die verwijzen naar de deurwaarder met de mededeling dat zij geen inzage in vorderingen van TRIAS hebben.
Toch ben ik ook bij CVZ aangemeld, terwijl ik absoluut geen 6 maanden premieachterstand had of heb, maar ook CVZ doet geen inhoudelijke uitspraken over mijn aanmelding.
Nu viel er op vrijdag de 13e december, hoe toepasselijk, een brief met specificatie van Flanderijn en van der Heide op de mat.
Na het zien van de onderstaande specificatie kookte mijn bloed ondertussen van woede, ik heb het gevoel dat er verschrikkelijk onzorgvuldig gehandeld word, waardoor ik op meerdere punten benadeeld word.
Graag enig advies over de stappen die ik kan gaan nemen.
Alvast bedankt.
Quote: |
Hoofdsom : € 256,54
Rente tot 14-11-2011 : € 0,31
Buitengerechterlijke kosten: € 44,77
rente tot heden: € 21,28
subtotaal: € 322,90
waarop in mindering is voldaan: € 0,50
totaal: € 322,40
|
|
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 16 dec 2013 10:39 Onderwerp: |
|
|
Als er beslag is gelegd dan is er ook een vonnis. Dan ontbreken er nog behoorlijk wat kosten in de opstelling. Betekening dagvaarding, griffierecht, gemachtigdensalaris, betekening van het vonnis, beslag-exploot, overbetekening van het beslag.
Het is goed mogelijk dat het grootste deel van het beslag aan die kosten is opgegaan, maar Flanderijn had dat in de specificatie kunnen zetten. Dat zouden ze met weinig moeite uit hun computersysteem moeten kunnen halen. _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
moedeloos84
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 16 dec 2013 21:22 Onderwerp: |
|
|
Vandaag gebeld met Flanderijn en van der Heide. Men zegt niets van een beslaglegging te weten. Belastingdienst gebeld, en wat zeggen ze: Er is beslag op uw zorgtoeslag gelegd door Flanderijn en van der Heide. Dossiernummer overeenkomend met de vordering.
Belastingdienst gaat de stukken opsturen.
Nogmaals Flanderijn en van der Heide gebeld, echter daar kom ik geen steek verder mee, er is geen beslag gelegd volgens hen, ze gaan niet in discussie en ik moet gewoon de gehele vordering voor 18 december betalen.
Dit deurwaarderskantoor moet echt aangepakt worden, wat een verschrikkelijk arrogante werkwijze hanteren ze daar. |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 16 dec 2013 22:28 Onderwerp: |
|
|
Je hebt nog niet geprobeerd een afspraak met die lui bij ze op kantoor te maken; waarbij je ze b.v. stukken kunt laten zíen?? _________________ Ben geen jurist |
|
|
|
 |
|