|
Auteur |
Bericht |
Djul
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 29 apr 2014 22:28 Onderwerp: Interregionaal Privaatrecht |
|
|
Hallo,
Ik ben op zoek naar uitspraak: Rb Rotterdam 16.5.1952 NJ 1953, 427 (geldlening). Ik kan het niet online vinden. Kan iemand mij helpen? |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: wo 30 apr 2014 17:26 Onderwerp: Re: Interregionaal Privaatrecht |
|
|
Djul schreef: | Hallo,
Ik ben op zoek naar uitspraak: Rb Rotterdam 16.5.1952 NJ 1953, 427 (geldlening). Ik kan het niet online vinden. Kan iemand mij helpen? |
Ik heb 'm ook niet kunnen opduiken via de Kluwer Portal. Maar het is maar een uitspraak van een Rb, ik mag hopen dat je als je sterke jurisprudentie zoekt eerder zoekt naar een uitspraak van de HR of een Hof. _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
Djul
|
Geplaatst: wo 30 apr 2014 19:55 Onderwerp: |
|
|
Dank voor jouw reactie en zoekwerk Mr. Dunno.
Ik heb uiteraard gezocht in arresten maar het boek "Bronnen van Interregionaal Privaatrecht (1994; Ten Wolde, Tjeenk Willink)" verwees hiernaar. Suggesties? |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: do 01 mei 2014 10:50 Onderwerp: |
|
|
Er is wel wat over te verkrijgen  _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
Djul
|
Geplaatst: vr 02 mei 2014 0:27 Onderwerp: |
|
|
Dank Ronald78.
Ik heb deze site ook gevonden. En er is nog een. Misschien doe ik het, maar het kost 20 pond. |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: vr 02 mei 2014 17:06 Onderwerp: |
|
|
Djul schreef: | Dank Ronald78.
Ik heb deze site ook gevonden. En er is nog een. Misschien doe ik het, maar het kost 20 pond. |
Ik kan me niet voorstellen dat een uitspraak van een Rb zo'n uitgave waard is; je zoekt vast niet goed op de jurisprudentie over dit specifieke onderwerp.  _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
|