|
Auteur |
Bericht |
ronaldos
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 16 mrt 2008 19:52 Onderwerp: Inschrijving scheiding - handtekening nodig? |
|
|
Wie kan mij verzekeren dat mijn scheiding ingeschreven staat? De termijn van het hoger beroep verstreek en mijn advocate heeft direct de gemeente verzocht deze in te schrijven. Volgens mijn ex vrouw is dat niet mogelijk zonder haar handtekening en kan het nog maanden duren. Toch heb ik van de gemeente al een bericht dat de scheiding ingeschreven staat. Dit kan toch geen fout zijn van de gemeente die later ingetrokken kan worden? Maak me toch een beetje zorgen. |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: zo 16 mrt 2008 23:14 Onderwerp: |
|
|
Je ex kan het rekken tot de termijn van hoger beroep is verstreken, dat is 3 maanden na de beschikking van de rechtbank, daarna kan er een griffiersverklaring worden opgevraagd inhoudende dat er geen hgr beroep is ingesteld. als jij nu een bevestiging hebt vd gemeente is t goed. Als je t zeker wilt weten kun je een gba-uittreksel opvragen incl burgerlijke staat. |
|
|
|
 |
|