|
Auteur |
Bericht |
sonja-L
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 31 mei 2011 20:37 Onderwerp: Incassokosten? |
|
|
Hallo
Ik heb een betalingsachterstand van €845.47 Hypotheek, dat is èèn maand.
Bovenop de hoofdsom van €845.47 zou er dan volgens de Staffelvoorwerk2 een bedrag komen van €178,50 (de boete)
Dat zou dan op een bedrag komen van €1.023,97, logisch.
Nu sturen ze een rekening van €2.099.51.
Dat is een verschil van €1075.54....ik heb met ze gesproken, en dit is wat ik moet betalen en niks anders! Heeft iemand enig idee waarom er €1075.54 bovenop komt??
Alvast heeel erg bedankt!!!! |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: di 31 mei 2011 20:51 Onderwerp: |
|
|
Heb je gevraagd waar het bedrag uit bestond? |
|
|
|
 |
sonja-L
|
Geplaatst: di 31 mei 2011 21:12 Onderwerp: |
|
|
Zij zeggen dat het deurwaarderkosten zijn! kan dat kloppen? |
|
|
|
 |
sonja-L
|
Geplaatst: di 31 mei 2011 21:18 Onderwerp: |
|
|
in de brief staat overigens nergens "deurwaarder" wel dat er, als ik niet optijd betaal, ze gaan dreigen met beslag legging executie enz enz...het is ook ondertekend met Incassoburo, niet de deurwaarder! |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: wo 01 jun 2011 10:36 Onderwerp: |
|
|
Op het eerste gezicht lijkt me die verhoging veel te veel. Er zijn natuurlijk wel gronden om tot ene hogere vordering te komen, maar of daar hier sprake van is kan ik moeilijk beoordelen. Dan nog lijkt me dat de door jou genoemde verhoging onmogelijk in rechte stand zal houden.
Wat is echter de voorgeschiedenis? Hoe lang bestaat je achterstand al? Is dit pas je eerste achterstand? Ben je al eens aangemaand tot betaling? Is er al eens een vonnis gewezen door een kantonrechter?
Ik zou je sowieso willen adviseren om de hoofdsom, namelijk de huurachterstand zonder extra kosten, te voldoen aan de verhuurder. _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
|