|
Auteur |
Bericht |
Mandy
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: di 20 sep 2005 14:29 Onderwerp: Inbinden? |
|
|
Eindelijk is het dan zover...ik ben bijna klaar met mijn scriptie.
Het beslaat bijna 65 pagina's en daarom ben ik ook op zoek naar een goede manier om de scriptie in te binden.
Het liefste wilde ik het "lijmen" (met zo'n zwart bandje), maar dit is niet overal mogelijk.
Hoe hebben jullie je scriptie ingebonden?? |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 20 sep 2005 15:35 Onderwerp: |
|
|
Dat lijmen is wel heel mooi. Heb het destijds zelf ook laten doen, maar het gevolg is wel dat de blaadjes inmiddels uit het boekwerkje vallen
Je kunt ook die "smeltmethode" gebruiken. Dat lijkt er nog een beetje op.
Wanneer de andere partij een kopie van (een deel van) de scriptie wil maken is dat wat onhandig. Dat geldt ook voor het lezen van het stuk.
Heel chique is natuurlijk handmatig laten inbinden, maar dat zal wel erg duur zijn. Je zou echter eens kunnen informeren, bijv. bij een sociale werkplaats in je buurt (die willen nl. ook nog wel eens dit soort klussen doen).
Het plastic ringbandsysteem is het meest praktisch, omdat je dat weer los kunt halen. Het is echter ook het minst mooi. Alternatief is ingeboden met ijzerdraad. Als je voor deze methoden kiest: de kunt tegenwoordig lisse stripjes krijgen die je er tussen kunt prutsen, zodat mensen de hele ingebonden scriptie desgewenst weer in een ordner kunnen doen. Wanneer ze daar geen gebruik van maken zit het stripje netjes aan de achterkant. Mocht je een paar van die dingen willen hebben: stuur maar een PB. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Mandy
Geslacht: 
|
Geplaatst: wo 21 sep 2005 8:09 Onderwerp: |
|
|
@Tiksimone : dankjewel voor je uitgebreide antwoord!
Ik heb op internet een site gevonden die het zowel voor je uitprinten als inbinden met die lijm-methode en het was ook niet zo duur.
Het is dan binnen 24 uur klaar en de volgende dag bezorgd, maar door de vooruitbetaling neemt het toch een paar dagen in beslag...en da's niet zo handig als je de precieze inleverdatum niet weet. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 21 sep 2005 8:29 Onderwerp: |
|
|
De gemiddelde copyshop kan dat ook voor je verzorgen, hoor.
En die hebben soms ook nog leuke tips over hoe je iets een beetje mooier kan maken (bijv. doozichtig plastic schutblad voorop het titelkarton)
Waar gaat de scriptie over? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Mandy
Geslacht: 
|
Geplaatst: wo 21 sep 2005 9:07 Onderwerp: |
|
|
Ik had mijn berichtje hier geschreven nadat ik van de Multicopy hier had gehoord dat ze alleen nog maar van die ringetjes hebben. Maar misschien doe ik dat wel gewoon, het zal mijn scriptiebegeleider toch niet echt boeien
Mijn scriptie gaat over de loonsanctie. |
|
|
|
 |
mr. crowley
|
Geplaatst: wo 21 sep 2005 14:13 Onderwerp: |
|
|
Hebben ze bij de UvA geen repro afdeling?
Ik heb indertijd mijn scriptie bij de repro van mijn universiteit laten kaften voor een schappelijke prijs. |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: wo 21 sep 2005 22:38 Onderwerp: |
|
|
Mandy mogen we je scriptie binnenkort ook verwachten onder downloads? _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: wo 21 sep 2005 22:44 Onderwerp: |
|
|
Zeg, bind eens in jij .....
Maar inderdaad: goede vraag! _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: wo 21 sep 2005 23:21 Onderwerp: |
|
|
(Ge)tik(te)Simone ? schreef: | Zeg, bind eens in jij ..... :Wink: |
Nee, dat doe ik niet want ik ben om door een ringetje te halen  _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
Mandy
Geslacht: 
|
Geplaatst: do 22 sep 2005 8:00 Onderwerp: |
|
|
Nemine contradicente schreef: | Mandy mogen we je scriptie binnenkort ook verwachten onder downloads? |
Nou, ik weet niet of dat verstandig is met het oog op de toekomstige plagiaat-wetgeving van Rutte  |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 22 sep 2005 14:47 Onderwerp: |
|
|
Nemine contradicente schreef: | (Ge)tik(te)Simone ? schreef: | Zeg, bind eens in jij ..... :Wink: |
Nee, dat doe ik niet want ik ben om door een ringetje te halen  |
Je bedoelt dat je door het oog van de naald kruipt.  _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
|
Geplaatst: do 22 sep 2005 15:49 Onderwerp: |
|
|
ergo sum schreef: | Nemine contradicente schreef: | (Ge)tik(te)Simone ? schreef: | Zeg, bind eens in jij ..... :Wink: |
Je bedoelt dat je door het oog van de naald kruipt.  |
Jaja probeer me maar te lijmen. _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
|
|
|
 |
J.C.
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 55
|
Geplaatst: za 24 sep 2005 11:37 Onderwerp: |
|
|
Nemine contradicente schreef: | ergo sum schreef: | Nemine contradicente schreef: | (Ge)tik(te)Simone ? schreef: | Zeg, bind eens in jij ..... :Wink: |
Je bedoelt dat je door het oog van de naald kruipt.  |
Jaja probeer me maar te lijmen. |
Het wordt tijd dat ik grote ouderwetse nietmachine er bij pak!  _________________ Tony Montana (Scarface) - 'I always tell the truth, even when I lie' |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: za 24 sep 2005 11:39 Onderwerp: |
|
|
J.C. schreef: | Het wordt tijd dat ik grote ouderwetse nietmachine er bij pak!  | Niet. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|