Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Top Notch Qual...
Best Quality C...
Force justice ...
Best Patches i...
Personalized T...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu di 29 jul 2025 21:27
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Hulp nodig: Opgelicht door Hotel Goldcard
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
klinch

Leeftijd: 34
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Maagd
Studieomgeving (BA): HL

BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 22:34    Onderwerp: Hulp nodig: Opgelicht door Hotel Goldcard Reageer met quote Naar onder Naar boven

Twee maanden geleden ben ik telefonisch benaderd door ‘’hotel goldcard’’ met de vraag of ik het leuk zou vinden om een pakket te ontvangen waarmee ik een gratis een reis kan maken en kortingen kan krijgen bij hotels en dergelijke . Als het pakket me toch niet aanspreekt zou ik het binnen drie dagen terug moeten sturen. Het niet terugsturen van het pakket zou een automatische aanvaarding zijn van het aanbod ik zou dan 140 euro moeten betalen voor de aanbieding van hotelgoldcard. Ik ben akkoord gegaan met het accepteren van het pakket met het idée dat ik er wel even naar wilde kijken. Bij onvoldoende interesse zou ik het terugsturen.
Ik heb geen pakket ontvangen, er is echter wel 140 euro van mijn bankrekening afgeschreven door Hotel goldcard. Als reactie hierop heb ik geprobeerd contact op te nemen met hotel goldcard om uit te leggen dat ik geen pakket heb ontvangen. Dit is mij niet gelukt; telefoon werd niet opgenomen en geen reactie op mijn emails. Er is op de website alleen een telefoonnummer en een email-adres weergeven.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met mijn bank en heb ik het probleem uitgelegd. Gelukkig hebben zij de 140 euro terug kunnen vorderen en het bankrekeningnummer van hotelgoldcard laten blokkeren . Hiermee is het probleem echter niet opgelost. Ik kreeg een brief van een incassobureau waarin staat dat cliënt, hotelgoldcard , de opdracht heeft gegeven de vordering van in totaal 228,00 E te moeten incasseren. In de brief wordt mij verzocht om het bedrag binnen een week te voldoen. Als ik me niet aan de termijn hou word ik in gebreke gesteld en zal incassobureau hotelgoldcard adviseren over te gaan op gerechtelijk stappen jegens mij. In de brief staat vermeld dat de daaraan verbonden kosten geheel voor mijn rekening zullen komen en uiteraard naast de kosten van de vordering en de contractuele rente die zal blijven oplopen.
Ik ben bang dat ze misschien nog meer zullen vorderen gezien ze eenmaal in bezit zijn van mijn rekeningnummer. Ik heb overweeg een nieuwe rekening te openen maar ik vraag me af of het probleem daarmee wordt opgelost. Ik wil geen gerechtelijke procedure en vermoedde eerst dat dit puur een dreigement is maar na het spreken van het incassobureau weet ik dat niet zeker. Met het incassobureau heb ik namelijk net contact mee opgenomen maar werd volledig afgesnauwd door mevrouw. Ik legde het probleem uit maar ze was kort en onvriendelijk. Ze was ervan overtuigd dat het pakket is verzonden. Ik zou het pakket volgens haar óf al ontvangen hebben maar het verzwijgen om geld te kunnen ontlopen, óf dat het pakket nog moet komen. Daarbij is volgens haar het recht om het pakket terug te sturen en het pakket daarmee niet aanvaarden is echter onmogelijk gezien de overschreden termijn. Ze zei dat we elkaar nog zouden spreken met nadruk op de gerechtelijke procedure.
Ik weet niet wat ik moet doen en ik vroeg me af of iemand mij hier misschien mee kan helpen? Ik ben nog maar een meid van 18 jaar en ik wil liever niet verstrengeld raken in een gerechtelijke procedure, dat zou ik me ook niet kunnen veroorloven. Ik ben niet de enige die kampt met die probleem. Op internetfora zie ik dat velen hier zijn ingetrapt en nog altijd worden bestolen en er niks tegen kunnen doen. Ik heb wat dat betreft nog best geluk dat ik de 140 terug heb en verder nog niet ben bestolen en dat zou ik liever zo willen houden. Hulp is van harte welkom!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds