|
Auteur |
Bericht |
replayyy
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava Studieomgeving (MA): Ava Berichten: 13
|
Geplaatst: wo 08 feb 2012 19:22 Onderwerp: Hulp boete schorsing |
|
|
Hallo,
Ik ben een student en momenteel zit ik erg met een boete die ik heb gekregen voor een scooter. Die bleek na lange tijd niet geschorst te zijn terwijl de verzekering was opgezegt.
Nu, die boet verdien ik daar gaat het nu niet over.
Die boete is een flink bedrag en ik heb bezwaar aangetekend, wat waarschijnlijk niet veel kans van slagen heeft.(Maar, goed ik kan niet ineens €300 ophoesten).
Dit bezwaar is in behandeling genomen.
Vorige week krijg ik opnieuw een boete binnen voor hetzelfde ''misdrijf'' en diezelfde scooter, terwijl er nog steeds niet is gereageerd op mijn bezwaar. De scooter is op dit moment gestolen, op 3 december 2011, maar de sanctie staat voor 1 december 2011. ( Ook niet veel aan dus.)
Mijn vraag:
- Is er iets waardoor ik de 2e boete kan laten vervallen?
Ik zou hier heel erg mee geholpen zijn.
Alvast bedank ! |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: wo 08 feb 2012 20:34 Onderwerp: |
|
|
Is de scooter inmiddels geschorst? |
|
|
|
 |
replayyy
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava Studieomgeving (MA): Ava Berichten: 13
|
Geplaatst: do 09 feb 2012 10:42 Onderwerp: |
|
|
hilde12 schreef: | Is de scooter inmiddels geschorst? |
De scooter is gestolen, die hoeft nu niet meer geschorst te worden gebeurd automatisch |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: do 09 feb 2012 11:20 Onderwerp: |
|
|
Zie het..
Maar de bekeuring is van vóór de diefstal.
Als de scooter dan niet geschorst was (op 1 december) is het gewoon een nieuwe boete.
Dus gewoon weer betalen. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: