Papillon
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: ma 09 mrt 2009 14:35 Onderwerp: Help: onterechte (?) factuur Flexwebhosting.nl |
|
|
Hallo,
Ik zit met een probleem en hoopte dat iemand mij daar mee zou willen helpen. Zo rond december bestelde ik bij de website http://www.flexwebhosting.nl/ een account voor een website voor een studiecommissie waar ik actief bij ben. Vrij kort na het bestellen van dit account (wat bij het bestellen per direct in ging) verbood het bestuur van de studievereniging i.v.m. haar beleid dat commissies zelf sites zouden bouwen. Ik stuurde hierop per direct een mailtje naar Flexwebhosting met excuses en de mededeling dat ik de account wilde cancelen, daar het niet gebruikt zou worden (Er is overigens ook niets mee gedaan ooit; het is slechts aangevraagd. Betalen moest middels een factuur maar dit heb ik dus niet gedaan.).
Op dit mailtje kreeg ik geen antwoord dus ik dacht dat het geregeld zou zijn. Nu kreeg ik echter enkele dagen terug een mailtje van dit bedrijf waarin ik werd gevraagd het bedrag te betalen. Waarop ik nogmaals de situatie heb uitgelegd. Helaas zonder resultaat, want ik word nog steeds geacht te betalen. Is dit gerechtvaardigd? Ik snap dat Flexwebhosting enige financiele schade kan hebben geleden door het aanvragen van de domeinnaam bijvoorbeeld, die ik uiteraard zou willen betalen, maar om een heel jaar een dienst van hen te bekostigen waar ik geen gebruik heb gemaakt, lijkt me onredelijk.
Ik kon in hun algemene voorwaarden niets over deze kwestie vinden, vandaar dat ik de situatie hier voorleg.
Hulp zou zeer worden gewaardeerd! |
|