|
Auteur |
Bericht |
KimSpicht
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 27 aug 2010 13:22 Onderwerp: Goedkope rechtshulp |
|
|
Hallo Allemaal,
Een paar maanden terug had mijn werkgever plots mijn salaris stopgezet, omdat ik mij - volgens hem dan - onterecht had ziekgemeld.. Dat was helemaal niet zo en ik ben toen gaan kijken wat ik hiertegen kon doen.
Na een hoop bellen en zoeken, kwam ik uit bij DAS en die konden mij gelijk helpen!!! En zij hadden ook nog goedkope tarieven!!
Voor een advocaat moest ik al snel 200 euro per uur gaan betalen, maar voor nog geen 140 euro per uur (inclusief BTW zelfs!!) kon een jurist van DAS mij helpen Uiteindelijk was de zaak snel opgelost en was ik nog geen 500 euro kwijt!! Die ik ook nog eens kon verhalen op mijn werkgever
Misschien is dit ook iets voor andere mensen hier?
Laat je in ieder geval niet oplichten door dure adovcaten!!! Maar neem eerst contact op met een Advieslijn, dat scheelt een hoop geld!!!
Succes!!
Groet,
Kim |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 27 aug 2010 13:42 Onderwerp: |
|
|
Dat heeft niets met oplichten te maken. Overigens: als je een advocaat in de hand had genomen, had je die kosten ook vergoed gekregen. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
KimSpicht
|
Geplaatst: vr 27 aug 2010 13:51 Onderwerp: |
|
|
Jah, misschien wel, maar dan moet je het wel eerst voorschieten
En 60 euro per uur scheelt wel natuurlijk, om dat even vooruit te betalen...
Advocaten zijn sowieso erg duur... ook al zou ik het niet vergoed krijgen, dan was mijn DAS-jurist nog steeds goedkoper! |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 27 aug 2010 14:01 Onderwerp: |
|
|
Dat 't scheelt is iets anders dan er met gestrekt been invliegen en beweren dat je opgelicht wordt. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
KimSpicht
|
Geplaatst: vr 27 aug 2010 14:12 Onderwerp: |
|
|
Oke dat was misschien erg kort door de bocht, wilde alleen maar aangeven dat juridische hulp niet altijd duur hoeft te zijn...ik dacht namelijk altijd dat dit wel heel erg duur was. |
|
|
|
 |
Judge Tatting
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 222
|
Geplaatst: vr 03 sep 2010 23:52 Onderwerp: |
|
|
Zo op het eerste oog vind ik, aan de hand van deze feiten, 140 euro per uur nog best aan de prijs. |
|
|
|
 |
|