|
Auteur |
Bericht |
Avalon41
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 06 jul 2013 1:44 Onderwerp: Goede GOEDKOPE advocaat regio rotterdam |
|
|
Onze relatie is beëindigd en onze koopwoning moet verdeeld worden. Woning en hypotheek op beide naam. Er is sprake van onderwaarde. Een wil huis verkopen op vrije markt, ander wil expartner uitkopen. Komen er al jaren niet uit en de woning wordt steeds minder waard. Heb nu toch echt juridische bijstand nodig.
Wie kent er een goede, betrouwbare en vooral GOEDKOPE scheidingsadvocaat in de regio Rotterdam-rijnmond. Door het jaren moeten blijven doorbetalen van de helft van de maandelijkse lasten van de gezamenlijke woning en het betalen van de lasten van m'n huidige huurwoning ben ik financieel zo goed als opgedroogd. Hierdoor heb ik niet vertegenwoordiging kunnen inschakelen. uurtarief van deze advocaat is net zo belangrijk als z'n/haar kennis en vaardigheden.
Wie o wie heeft namen of ervaringen? Ik hoor het graag zo snel mogelijk. |
|
|
|
 |
jeroen1989
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 168
|
Geplaatst: za 06 jul 2013 12:21 Onderwerp: |
|
|
Tendens is dat veel kantoren geen scheidingen doen op basis van een toevoeging ('pro-deo'), omdat dit gewoon niet rendabel is. Ik ben niet bekend met de regio Rotterdam, maar ik gok dat je toch gauw tussen 175-250 p.u. zit. Voor een toevoeging kom je waarschijnlijk niet in aanmerking, omdat je wel eigen vermogen hebt. |
|
|
|
 |
Rasuli
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: do 08 aug 2013 20:59 Onderwerp: |
|
|
Hallo
Ik weet niet of u al een advocaat gevonden hebt. Anders laat mij het weten. Misschien kan ik voor u wat betekenen.
Mvg,
Rasuli |
|
|
|
 |
klaassen
Leeftijd: 79 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 09 aug 2013 0:59 Onderwerp: |
|
|
Ik ben in 2010 gescheiden
Dat heeft mij per uur gekost 380 Euro
Ben nu ook nog met een zaak aan de gang dat kost ook 380 Euro per uur
Klaassen |
|
|
|
 |
Rechtstreeks
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HL
|
Geplaatst: vr 09 aug 2013 9:52 Onderwerp: |
|
|
Dat is een behoorlijk uurtarief die gehanteerd wordt. _________________ ~ Wie mij niet groot hebben gebracht, krijgen mij ook niet klein ~ |
|
|
|
 |
klaassen
Leeftijd: 79 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 09 aug 2013 14:11 Onderwerp: |
|
|
Het mooie is
Ik geloof niet in sprookjes