|
Auteur |
Bericht |
Pieter B
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 17 dec 2010 20:21 Onderwerp: Gewijzigde regelgeving |
|
|
Sinds 1990 betrek ik op een kazerne van Defensie een werkruimte voor mijn kappersvak.
Deze ruimte wordt mij om niet ter beschikking gesteld door defensie in ruil voor kappersactiviteiten op de kazerne.
Tussen 1990 en nu zijn er binnen defensie procedures en regelgeving gewijzigd en wil men mij een nieuw contract aanbieden tegen betaling van huurpenningen. Kan dit zomaar?? |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 17 dec 2010 22:53 Onderwerp: |
|
|
Hoe ziet de oorspronkelijke overeenkomst eruit? Voorziet die in opzegging? Ik kan me overigens voorstellen dat jij ook geld gaat vragen voor je diensten. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
Judge Tatting
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 222
|
Geplaatst: vr 17 dec 2010 23:49 Onderwerp: |
|
|
Feitelijk gezien is de ruimte je niet om niet ter beschikking gesteld natuurlijk, ten minste, als de te verlenen diensten echt deel van de overeenkomst waren.
Is de overeenkomst voor een bepaalde termijn opgesteld? En was deze publiekrechtelijk of privaatrechtelijk van aard?
Met dit laatste bedoel ik heb je een vergunning gekregen of is de overeenkomst aangegaan door een ander bestuursorgaan? _________________ Veritas incognita ergo dubito. |
|
|
|
 |
|