Sannie79
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 17 jul 2013 20:29 Onderwerp: Gesprek met teamleden onderling |
|
|
Hoi, volgende ontwikkelingen, morgen om 13:00 uur heb ik een gesprek met de teamleden die "tegen" hebben gestemd om het een en ander op tafel te krijgen, in dit gesprek neem ik me ipad mee met deze berichten erop om dit aan het team te laten weten, ben er achter gekomen dat de amstelring een regel in het leven heeft geroepen vanaf januari jl. Dat er geen lage niveau.s worden aangenomen, daarom zijn alle medewerkers die laag geschoold zijn op opleiding gestuurd om een hoger niveau te behalen, deze opleiding ben ik nu ook het volgen en heb mij ook ingeschreven om in januari de vervolg opleiding te doen, het feit blijft dat zij mij op geen enkele wijze hebben laten weten dat mijn contract toch niet omgezet wordt. Voor mij is het nu meer een principe kwestie en wil en zal mijn recht halen, of ik er uiteindelijk blijf werken is voor nu irrelevant. Morgen moet ik zoals ik het zelf ervaar de rechtbank in met de collegae's tegenover mij. Ik ben van plan mij zeer rustig te houden en niet in te gaan op frustrerende gebeurtenissen binnen dit gesprek. Wordt vervolgd, wel wil ik iedereen graag bedanken met het antwoorden van deze berichten en get advies geven, heb zo het gevoel dat ik niet alleen sta in mijn strijd tegen de regels van de Amstelring. Oja de bond smult hier ook van trouwens, die gaan zich inzetten op het moment dat ze de regel daadwerkelijk willen doorzetten. Voor nu fijne avond........... |
|