|
Auteur |
Bericht |
Livia*
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 16 aug 2010 11:49 Onderwerp: Geen huurtoeslag mogen aanvragen van de verhuurder |
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben student en op zoek naar een appartementje in Rotterdam. Ik voldoe aan alle voorwaarden voor het krijgen van huursubsidie.
Op internet worden ontzettend veel leuke appartementen aangeboden, maar daarop mag van de verhuurder meestal geen huurtoeslag worden aangevraagd.
Mijn vraag is nu: mag dit zomaar?
Als ik recht heb op huursubsidie, mag je verhuurder dan in het contract zetten dat ik geen huursubsidie aan mag vragen? |
|
|
|
 |
PcDealer
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 aug 2010 22:09 Onderwerp: Re: Geen huurtoeslag mogen aanvragen van de verhuurder |
|
|
Livia* schreef: | Hallo allemaal,
Mijn vraag is nu: mag dit zomaar?
Als ik recht heb op huursubsidie, mag je verhuurder dan in het contract zetten dat ik geen huursubsidie aan mag vragen? |
Waarom zou je de verhuurder vertellen dat je huursubsidie aanvraagt?  |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: di 17 aug 2010 22:27 Onderwerp: |
|
|
Het heeft er alle schijn van dat de huurbaas niet zit te wachten op allerlei koppelingen in systemen waardoor hij vragen krijgt over hoe het precies zit met de huurinkomsten.
Je vraag was of het mag. Volgens mij is dat contractvrijheid. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
lampje
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 33
|
Geplaatst: wo 18 aug 2010 11:28 Onderwerp: |
|
|
Zou het niet zijn omdat de verhuurder zijn huis eigenlijk niet mag verhuren? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: wo 18 aug 2010 13:33 Onderwerp: |
|
|