|
Auteur |
Bericht |
rakker126
Leeftijd: 31 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 13 sep 2010 15:35 Onderwerp: Flashkaarten verkopen voor de Nintendo DS? |
|
|
Ik vroeg me af of het nu nog toegestaan is om flashkaarten voor de DS te verkopen wanneer je er duidelijk bij zet dat de kaartjes niet voor illegale doeleinden gebruikt mogen worden waarbij de koper deze voorwaarden moet doorlezen en accepteren alvorens de koop? |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: ma 13 sep 2010 15:43 Onderwerp: |
|
|
Er is in juli een uitspraak hierover geweest. Bestudeer die. Het is overigens wel een uitspraak in eerste aanleg. In hoger beroep kan die nog altijd anders luiden. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
rakker126
Leeftijd: 31 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 13 sep 2010 16:04 Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem al in zijn geheel doorgenomen. Ik vroeg me echter af of die uitspraak in alle gevallen geldt.
Zelf vind ik dat de verdediging van de advocaten zeer matig was: ze konden immers meer de nadruk leggen op de mogelijkheden tot legaal gebruik van de flashkaarten. |
|
|
|
 |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 13 sep 2010 18:05 Onderwerp: |
|
|
Zie ook een relevant artikel hierover aan de onderzijde van de pagina.
"Voor de flashcards is dit echter een heel ander verhaal. To be continued...?" _________________ Meedoen | Nettiquette | Colofon |
|
|
|
 |
|