|
Auteur |
Bericht |
Hinerakatauri1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 04 nov 2015 19:45 Onderwerp: FitAllDay abonnement niet geldig bij fitallday first class |
|
|
Ik heb een fit all day abonnement genomen en krijg nu te horen dat ik niet kan sporten op Fit All Day First class locaties.
Ik heb op 2 fit all day locaties gevraagd en beiden zeiden dat het kan.
Ik heb de website van fit all day doorgespit maar daar wordt niet gezegd dat ik een andere abonnement bij first class moet hebben. Enige wat er staat is dat ik voor squash apart moet betalen.
Ook de algemene voorwaarden wordt niet verteld dat ik niet op first class locaties kan sporten.
Enige wat op de website staat dat ik kan bellen voor meer informatie en\of ik een medewerker van Fit all day informatie kan vragen (wat ik dus 2x bij fit all day in de buurt en in de buurt van mijn ouders (waar ik het abonnement heb afgesloten)).
Locatie first class locatie Rijswijk zei dat ze regelmatig mensen moet teleurstellen omdat medewerkers en site niet duidelijk is.
Er zijn ook 2 websites fit all day (waar de first class locaties ook op staan) en first class waar de fit all day locaties op staan. Beiden hebben een ander abonnement. Hoewel dat niet duidelijk is als je alleen op 1 site kijkt en er ook niet op gewezen wordt.
Prijsverschil is 10 euro per maand (x2 met abonnement van mijn vrouw) dat is 240 euro meer per jaar.
Graag zou ik uw expertise willen. Heb ik gelijk dat aangezien het niet duidelijk op de website en algemene voorwaarden staat én dat ik 2x verkeerd geïnformeerd ben ik in mijn gelijk sta als ik óók in Rijswijk wil gaan sporten
Met vriendelijke groet,
Ali Abu Ita |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 04 nov 2015 22:25 Onderwerp: |
|
|
Op het inschrijfformulier (http://fitallday.nl/plans/subscribe) moet je weliswaar zowel voor een club als een abonnementsvorm kiezen, maar op de website staat ook dat je met één pas toegang hebt tot meerdere clubs:
Quote: | Met één pas, toegang tot meerdere clubs!
Met uw ledenpas verkrijgt u toegang tot meerdere clubs. Voor meer informatie kunt u bellen naar: 0900 0400 490, of vraag het één van onze medewerkers op locatie! |
http://fitallday.nl/about
Tja...
Klik je op Download PDF onder "Overzicht abonnementen" dan staat het er wel:
Quote: | Met 1 pas, toegang tot alle clubs
Met uw ledenpas verkrijgt u toegang tot alle Fit All Day vestigingen!
(M.u.v. onze Fit All Day First Class locaties.) |
Op de achterzijde van die folder staan dan weer:
Quote: | • Met 1 pas toegang tot alle Fit All Day locaties |
maar dan toch:
Quote: | Den Haag The Globe: Waldorpstraat 11d, 2521 CA Den Haag
Den Haag De Uithof: Jaap Edenweg 26, 2544 NL Den Haag*
Rijswijk Plaspoelpolder: Handelskade 39, 2288 BA Rijswijk*
Eindhoven: Dommelstraat 40, 5611 CL Eindhoven
Ridderkerk Reyerparc: Kruisweg 1, 2982 TN Ridderkerk
Leidschenveen: Oude Middenweg 187, 2491 AE Den Haag
Zoetermeer: Bossenwaard 9 - 11, 2716 DM Zoetermeer
* Voor deze locaties gelden andere tarieven. |
Nogal onduidelijk inderdaad, maar Fit All Day gaat je natuurlijk geen gelijk geven. Er is echter wel een geschillencommissie, zie artikel 15 van de algemene voorwaarden. (Eerst schriftelijk een klacht indienen bij Fit All Day, zie artikel 15 lid 2 en artikel 14.) _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Hinerakatauri1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 05 nov 2015 11:13 Onderwerp: |
|
|
Op de website zelf als je naar first class Rijswijk staat dat er voor squash meerprijs is van 10 euro, staat niet bij dat je helemaal niet kunt sporten.
Ook de algemene voorwaarden, wat het contract is wat ik ondertekend hebt staat niet bij dat MUV first class locaties.
Er staat ook bij van bel voor meer info of vraag naar trainers op locatie.
ik heb twee locaties gevraagd. beiden zeiden van ja.
Ik mag als consument toch vanuit gaan dat wat bedrijven me vertellen over hun producten en diensten juist is? Is toch niet de bedoeling dat iedereen alles zwart op wit moet vragen voor het geval dat het achteraf niet klopt. |
|
|
|
 |
|