Content Syndication
|
|
|
Auteur |
Bericht |
PapaIndia
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 12 aug 2008 23:19 Onderwerp: |
|
|
Maareh op het terrein van het Wetenschap gaat dat echt zo anders??
The String-Theorie is nogal hot-item tegenwoordig.
Is Wetenschap in eerste instantie niet ,,,,' Ik(meestal iemand met een legio aan diploma's) geloof dat het zo zit en hopelijk vind ik snel bewijs ervoor'
Geloof is net zo Theoretisch als Wetenschap?
Men (de gelovigen in hun geheel) wacht ook op die ENE DOORBRAAK, terwijl de Wetenschap zicht beroept op diverse doorbraakjes, dus dan heeft men ( de wetenschappers) maar gelijk? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 12 aug 2008 23:27 Onderwerp: |
|
|
PapaIndia, je zit een beetje op de verkeerde golflengte voor dit forum ben ik bang, en in ieder geval voor deze draad.
Kan deze draad op slot of (mijn voorkeur) opgeschoond? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
PapaIndia
|
Geplaatst: di 12 aug 2008 23:38 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | PapaIndia, je zit een beetje op de verkeerde golflengte voor dit forum ben ik bang, en in ieder geval voor deze draad.
Kan deze draad op slot of (mijn voorkeur) opgeschoond? |
Nou zeg, das zonde!
EDIT: Neem het vooral niet te letterlijk? :S  |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: wo 13 aug 2008 0:37 Onderwerp: |
|
|
Probeer aub on-topic te blijven, anders zijn we genoodzaakt om ofwel de draad te sluiten of deze te splisten in meerdere aparte draden. Beide hebben een contra-productief effect voor een goede discussie. _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
PapaIndia
|
Geplaatst: wo 13 aug 2008 14:04 Onderwerp: |
|
|
Nemine contradicente schreef: | Probeer aub on-topic te blijven, anders zijn we genoodzaakt om ofwel de draad te sluiten of deze te splisten in meerdere aparte draden. Beide hebben een contra-productief effect voor een goede discussie. |
Ja oke, zal erop letten.
Heb al een andere topic gevonden waar ik op kan reageren.
Maar wil hier wel nog even wat kwijt :
Quote: | Romeinen 13.
1 Ieder zij onderdanig aan de machthebbers die boven hem gesteld zijn; want niemand heeft macht dan door God, en de bestaande overheden zijn door God verordend; |
Het vet gemarkeerde geldt volgens mij nog altijd voor een monarchie, wiens wetten/besluiten nog steeds per KB gaan.
Natuurrecht!
Mod: Citaat ingekort en een paar witregels verwijderd. |
|
|
|
 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|