|
Auteur |
Bericht |
joy-c84
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: di 07 sep 2010 18:12 Onderwerp: Faillissement V.O.F Ouders Help! |
|
|
Beste Allemaal,
Zins een half jaar gaat het al slecht met het bedrijf van mijn ouders, dit is een Vof en nu zitten we tegen een faillissement aan dit betekend dat ze privé dus ook aansprakelijk zijn.
ze zitten nu in een schuldsanering traject en hebben net te horen gekregen dat de meeste schuldeisers niet akkoord gaan en hebben alleen nog een kans bij de rechter die kan toewijzen dat ze akkoord moeten gaan zo dat mijn ouders een doorstart kunnen maken.
Wat is in dit geval beter? Mijn ouder willen er niet 20 jr over doen om alles af te betalen. De een zegt dat je bij een faillissement er 3 jr over doet en dan ben je er van af en de ander weer 20.
Omdat ik thuis bij mijn ouders woon vraag ik mij af of de deurwaarders die zullen komen ook aan mijn spullen kunnen komen bijv. aan kleren of computers en een tv waar bonnen van zijn maar vaak contant is betaald.
Groetjes Joyce |
|
|
|
 |
gedupeerd
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 16 sep 2010 8:24 Onderwerp: |
|
|
ik ben zelf net failliet ook een vof ik ga een schuldsanering in dit duurt 3 jaar bij een faillisement kan het ellendiglang duren bij gebrek aan baten of anders staan de schuldeisers zo weer op de stoep kan je alsnog een sanering in
Na 3 jaar een schone lei
het geeft mij ondanks ik mijn bedrijf kwijt ben een hoop rust. |
|
|
|
 |
Marjorie
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: za 02 okt 2010 18:56 Onderwerp: |
|
|
Hallo Joyce,
Heb je al eens op www.schuldsanering.nl gekeken?
Daar staat veel informatie op over schuldhulpverlening voor MKB. |
|
|
|
 |
|