|
Auteur |
Bericht |
alexxie86
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 6
|
Geplaatst: zo 24 feb 2013 16:17 Onderwerp: Extra kans Staatsrecht2 |
|
|
Ik heb as. dinsdag een mondeling voor Staatsrecht2. Dit vak is mijn laatste bachelorvak en daarom heb ik een extra kans gekregen. Ben ontzettend zenuwachtig, heb geen idee wat ik kan verwachten. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?  |
|
|
|
 |
loulou
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 24 feb 2013 21:21 Onderwerp: Re: Extra kans Staatsrecht2 |
|
|
Ik heb ooit in een vergelijkbare situatie gezeten met een vak wat ik echt haatte Ik was zo zenuwachtig dat er gewoon geen normale zinnen uitkwamen. Ik heb het dan ook niet gehaald. Uiteindelijk wel natuurlijk.
Mijn advies is: realiseer je dat het heus wel goed komt, en probeer je gewoon te ontspannen. Ik denk dat de Boom Basics bundel je een goed helder overzicht van de grote lijnen kan bieden en daarmee een zekerder gevoel kan geven over dat je de materie beheerst.
Heel veel succes!!!! |
|
|
|
 |
alexxie86
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 6
|
Geplaatst: zo 24 feb 2013 23:31 Onderwerp: |
|
|
Dankje. Ik hoop echt dat het goed komt, heb dit tentamen al 4 keer gemaakt  |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 25 feb 2013 11:06 Onderwerp: |
|
|
Niet om lullig te doen, maar als je over staatsrecht post in de categorie arbeidsrecht en sociale zekerheid, zou je daar kunnen beginnen met zoeken naar een oplossing voor je probleem... _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
alexxie86
|
Geplaatst: ma 25 feb 2013 11:46 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor je opmerking. Ik ben nog niet zo handig met rechtenforum, daarom heb ik mijn bericht in een verkeerde categorie geplaatst. |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 25 feb 2013 12:15 Onderwerp: |
|
|
Geen probleem... Welkom en succes op dit forum! _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
|