|
|
| Auteur |
Bericht |
stephen nemo
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 15 jan 2010 16:25 Onderwerp: Ergonomique: bij retourzending ontbreekt toetsenbord |
|
|
| Voor de tweede maal in een jaar werd ik door Ergonomique gebeld of ik een product van hen wilde proberen. Dit keer een laptophouder met een los toetsenbordje. Er werden 5 stuks van elk opgestuurd. Een setje heb ik uitgepakt en geprobeerd. Omdat het gebruik ervan absoluut niet beviel heb ik de spullen weer ingepakt en de overige vier setjes ongeopend in de doos laten zitten. De spullen zijn daarna opgehaald en na enige weken werd ik gebeld dat een toetsenbord ontbrak. Ik heb de spullen nooit geteld, dus ik weet niet of dat al het geval was toen de spullen geleverd werden. Ergonomique zou bij de koeriersdienst nagaan wat de doos met spullen woog om te checken dat alles aan mij geleverd was. Nu zeggen ze dat ik het ontbrekend toetsenbord moet betalen. Enig advies? |
|
|
|
|
 |
ouwe sloeber
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 15 jan 2010 22:24 Onderwerp: |
|
|
He!! Ergonomique! die club ben ik al vaker tegen gekomen op dit forum.
Volgens mij is dit hun core business. Mensen zogenaamd als proef dingen toezenden, dat laten mislukken en vervolgens de mensen voor de kosten op laten draaien.
Vergelijkbaar met een auto huren in een duister buitenland, samen controleer je de auto, je gaat naar binnen om te tekenen terwijl een medewerker er gauw een wieldop van af haalt. Die moet jij dan betalen.
Zo werkt ergonomique, laat het een waarschuwing zijn voor ons allen.
http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/21163/highlight/ergonomique/ |
|
|
|
|
 |
|
|