|
Auteur |
Bericht |
Platinum
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 06 aug 2012 18:57 Onderwerp: |
|
|
De rekening is een kopie van het origineel, wat gericht was aan bedrijf B. Dus zou ik het verhaal weer moeten neerleggen bij bedrijf A (waar ik in loondienst ben) en dan horen zij volgens art. 7:661 BW het eigen risico op zich te nemen.
Ik zal kijken of ik van de week tijd heb om ze hier eens op aan te spreken, want ben zeer benieuwd naar hun argumenten. En zal ook vragen of ze het juridisch gezien kunnen uitleggen waarom het volgens hun wel of niet zo is.
Als ze toch denken dat ze gelijk hebben (wat dus mij en jullie adviezen niet zo zou zijn) wat zou ik dan voor maatregelen kunnen nemen? Een aangetekende brief sturen? Een advocaat opzoeken? Aangifte doen bij de politie (wegens het overtreden van de wet)? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 06 aug 2012 22:06 Onderwerp: |
|
|
Platinum schreef: | Als ze toch denken dat ze gelijk hebben (wat dus mij en jullie adviezen niet zo zou zijn) wat zou ik dan voor maatregelen kunnen nemen? Een aangetekende brief sturen? Een advocaat opzoeken? |
Dat kan.
Quote: | Aangifte doen bij de politie (wegens het overtreden van de wet)? |
Nee, dit is civiel recht, geen strafrecht. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 07 aug 2012 18:20 Onderwerp: |
|
|
Zodra de werkgever inhoudt op loon dan loonvordering instellen en daar op voorhand al voor waarschuwen, dat u geen toestemming geeft dit te verrekenen op het loon. |
|
|
|
 |
|