|
Auteur |
Bericht |
MMA
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: di 04 jan 2011 9:25 Onderwerp: Een dag per week werken en dan... |
|
|
Goedemorgen,
Ik ben 1 dag per week werkzaam bij een organisatie. Normaal werk ik op dinsdag maar het is ook wel eens voor gekomen dat ik op maandag werk. Mijn contract eindigt per 1 februari 2011 en dat is op een dinsdag. Moet ik dan de maandag ook nog komen werken of niet? Ik kan in de literatuur zo gauw niets vergelijkbaars vinden dus jullie hulp graag!
Alvast bedankt! |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: di 04 jan 2011 10:39 Onderwerp: |
|
|
Heb je het al aan je werkgever gevraagd ? |
|
|
|
 |
MMA
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: di 04 jan 2011 10:44 Onderwerp: |
|
|
hilde12 schreef: | Heb je het al aan je werkgever gevraagd ? |
Nee, nog niet. Ik ben gedetacheerd namelijk. Dat ga ik sowieso doen maar ik vroeg me ook gewoon af wat 'normaal' is en wat de bedoeling is.
(Achteraf gezien had ik beter in het contract kunnen laten opnemen dat ik bijvoorbeeld 20 dagen zou werken in totaal. Maar dat is voor een volgende keer. ) |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: di 04 jan 2011 10:57 Onderwerp: |
|
|
Normaal hou je gewoon de dagen aan die je normaal werkt. Je bent een overeenkomst aangegaan voor 8 uur per week, te werken op dinsdag. In overleg kan daar van worden afgeweken, mits dit voor beide partijen uit komt. Je kunt uiteraard echter reeds andere afspraken hebben gemaakt of alsnog maken, maar daar zou ik dan ook een vergoeding tegenover bedingen.
Zonder inzicht in de overeenkomst en eventuele, aanvullende afspraken kun je hier echter weinig mee. _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
|