|
Auteur |
Bericht |
voyager4
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 10 dec 2007 22:34 Onderwerp: |
|
|
bedankt voor alle reacties. Ik zal op zoek gaan naar iemand die zon pittig briefje voor haar in elkaar kan zetten |
|
|
|
 |
voyager4
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 16 dec 2007 13:12 Onderwerp: |
|
|
Onze vriendin is wederom naar de politie geweest. Ze willen de aangifte wel opnemen maar raden het af omdat het toch geen zin heeft omdat er geen kenteken bekend is. Ze heeft daarom maar besloten om er vanaf te zien en zelf voor de schade op te draaien. Ik vind het jammer maar het is haar beslissing.
Nu wil ik wel uit haar naam een brief naar het bedrijf sturen maar weet niet precies wat ik daar nu wel en niet in moet zetten, dus als er nog tips zijn graag... |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: zo 16 dec 2007 15:23 Onderwerp: |
|
|
Jij kunt ook zelf aangifte doen. En schrijf in naam van je vriendin een brief waarin je klaagt om de onwil van de politie om haar aangifte op te nemen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: zo 16 dec 2007 17:36 Onderwerp: |
|
|
Je kunt ze wel een brief schrijven maar zij zullen (als ze meewerken) voor hun verzekering ook een aangifte moeten hebben. dus daar begint het mee. dat er geen kenteken is, is jammer maar misschien heeft de getuige wel de kleur/type van de auto genoemd en iig dus de naam van het verhuurbedrijf... |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 16 dec 2007 19:54 Onderwerp: |
|
|
Als er geen aangifte gedaan wordt heeft het briefje naar het bedrijf aan stuk minder zin. Je wilt (en moet) je vordering immers onderbouwen? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|