|
Auteur |
Bericht |
captainfrasca
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 03 feb 2011 0:24 Onderwerp: |
|
|
Ik vind het ook ronduit vreemd dat ze hierom vragen. Ik kan toch bewijzen met de brief van de woningbouw dat ik per 31 augustus niet meer woonachtig ben op mijn oude adres, dat zou in mijn optiek ook afdoende zijn lijkt mij.
Ik zal ze morgen nog eens bellen om te vragen wat ze willen met dat GBA, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Ze mogen het van mij wel hebben, maar dan wil ik (uit principe) wel de kosten hiervoor gedeclareerd zien uiteraard.... |
|
|
|
 |
BartL
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 03 feb 2011 22:40 Onderwerp: |
|
|
Laurens02 schreef: | BartL schreef: |
Al snap ik wel wat je bedoelt maar de vraag is of zo'n opstelling een conflict niet groter maakt dan nodig. |
Ik zou dat conflict voor lief nemen - ze hebben er gewoonweg niets mee te maken. Als UPC er dan alsnog een proces van wil maken, moeten ze dat vooral doen. TS is UPC niets verplicht, hij hoeft niet zomaar zijn kaarten op tafel te gooien. |
Daar herken je de juristen aan. Rechtzaken zijn leuk, zeker als je ze wint  |
|
|
|
 |
BartL
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 03 feb 2011 22:42 Onderwerp: |
|
|
captainfrasca schreef: | Ik vind het ook ronduit vreemd dat ze hierom vragen. Ik kan toch bewijzen met de brief van de woningbouw dat ik per 31 augustus niet meer woonachtig ben op mijn oude adres, dat zou in mijn optiek ook afdoende zijn lijkt mij.
Ik zal ze morgen nog eens bellen om te vragen wat ze willen met dat GBA, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Ze mogen het van mij wel hebben, maar dan wil ik (uit principe) wel de kosten hiervoor gedeclareerd zien uiteraard.... |
Niks mis met die opstelling hoor! Ik ben het er mee eens dat de brief afdoende bewijs zou moeten zijn. |
|
|
|
 |
|