|
|
| Auteur |
Bericht |
sam23
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 18 mrt 2009 20:22 Onderwerp: Contracten bij studenten uitzendbureau |
|
|
Hallo allemaal,
Sinds een jaar ben ik werzaam bij een studenten uitzendbureau. Door de krediet crisis werd ik weinig ingepland. Als ik voor het bedrijf zou werken zou ik mijn vaste uren kunnen werken. Daarom heb ik gesolliciteerd bij het bedrijf waar ik het gehele jaar gewerkt heb via dit uitzendbureau en was in eerste instantie ook aangenomen.
Helaas is dit niet doorgegaan. Het uitzendbureau zegt namelijk dat dit bedrijf mij een vast contract moet aanbieden, en dit bedrijf gaat mij natuurlijk niet meteen een vast contract aanbieden.
Doordat ik dus 2 keer ziek ben geweest het afgelopen jaar kan ik niet voor dit bedrijf gaan werken. Een regel die de werknemer moet beschermen werkt in dit geval heel erg tegen mij. Heeft het uitzendbureau gelijk in het feit dat ik nu een vast contract moet krijgen? Ik wil weten of dit wettelijk allemaal wel in orde is. Want ben nu genoodzaakt om via het uitzendbureau te blijven werken. Ik zit trouwens nog in fase a bij het uitzendbureau.
Alvast bedankt!
Een hopeloos studentje  |
|
|
|
|
 |
Loetje
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF Studieomgeving (MA): UM Berichten: 74
|
|
|
|
|
 |
sam23
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 19 mrt 2009 12:37 Onderwerp: |
|
|