|
Auteur |
Bericht |
NielsB
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: zo 24 okt 2010 15:39 Onderwerp: Contract opzeggen |
|
|
Beste mensen,
Een familielid van mij zit met een juridisch probleempje.
Tijdje geleden kreeg zij een telefoontje van de organisatie die de website mkblokaal.nl beheert.
Zij kreeg telefonisch de vraag voorgelegd of zij nog langer op deze website zou willen blijven staan. Aangezien hier kosten aan verbonden waren heeft zij aangegeven dat zij dit niet wou.
(Ze heeft zich ook nooit opgegeven om op deze site te staan)
Men gaf aan dat dit geen probleem was, ze diende de afmelding schriftelijk te doen. Hiertoe werd er een opzeggingsformulier naar haar gemaild, die ze met spoed zou moeten terugsturen omdat er anders kosten in rekening zouden worden gebracht.
In het betreffende mailtje staat ook "voor opzegging vult u het opzeggingscontract in de bijlage in en stuurt u het naar ons terug"
Wat blijkt nu in het formulier. Een opzeggingsformulier met daarin de regel * Geen verlenging gewenst, na afloop uit het bestand.
* verwijst naar een kleine regel boven in het contract waarin staat.
Looptijd : t/m sept 2011 ipv 2011
Prijs : 149,- pm ex btw
Zij heeft het contract dus niet goed gelezen en het contract ondertekent.
Valt hier nog iets aan te doen ?
Groet! |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 24 okt 2010 15:48 Onderwerp: |
|
|
Googled u eens op oneerlijke handelspraktijken zakelijk. Er is een organisatie, die zich fulltime bezighoudt met deze materie. Weet zo snel alleen de site niet. |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: zo 24 okt 2010 20:53 Onderwerp: |
|
|
Typisch voorbeeld van acquisitiefraude. Een collega heeft er een artikel over geschreven: linkje. WimWest bedoelt volgens mij het Steunpunt.
Ik weet niet of het een juridisch probleem is of gewoon een kwestie van kritisch kijken naar wat je ontvangt... _________________ Mine! |
|
|
|
 |
|