|
Auteur |
Bericht |
Vannaah
Leeftijd: 32 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 02 okt 2012 19:49 Onderwerp: Conflict na verwijderen andermans laminaatvloer |
|
|
2 weken geleden hebben mijn vriend en ik bij een man laminaat verwijderd en dit overgekocht. De man vertelde ons dat zijn huis 1 oktober kaal op moest leveren en dat dat de reden was dat hij de vloer verkocht, en ook de plinten en lamellen eraf moesten. Hij liet ons binnen en verliet de woning de rest van de avond en zou aan het eind van de avond terugkomen. Nu bleek al vrij snel dat de plinten vastgelijmd waren aan het behang, wat dus met geen mogelijkheid los te krijgen is zonder het behang mee te scheuren. Aangezien de man zei dat het kaal opgeleverd moest worden, dachten wij dat dit geen probleem zou zijn. Nu belt hij vandaag op, met de mededeling dat de nieuwe huurders het behang wilde behouden maar dat het er niet netjes uitziet. Hierop hebben zij naar meneer zijn zeggen een aannemer ingehuurd en meneer wil het totale kostenplaatje op ons verhalen.
Ik vroeg me af wat onze rechten hierin zijn en wat hij ons kan maken. Er is niks getekend of in die richting. |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 02 okt 2012 23:49 Onderwerp: |
|
|
Aansprakelijkheidsverzekering?? |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 02 okt 2012 23:52 Onderwerp: |
|
|
Aansprakelijkheidsverzekering?? |
|
|
|
 |
marja.verstralen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 03 okt 2012 11:20 Onderwerp: |
|
|
De vraag is of vraagsteller de term 'kale oplevering' zo mocht uitleggen dat dit betekende 'zonder behang' (HR Haviltex). Wat is gebruikelijk? Ik weet het niet. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 03 okt 2012 12:28 Onderwerp: |
|
|
Als de plinten eraf moesten en dat niet kon zonder het behang te beschadigen... _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|