|
Auteur |
Bericht |
rachella
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 13 mei 2012 20:52 Onderwerp: CJIB |
|
|
Wie kan dat? ik niet!
moe en kapot zijn, omdat je een gevangenis boven het hoofd hangt, omdat je een niet saneerbare schuld opeis baar door CJIB niet kan betalen. Een betalings regeling die CJIB wil, is niet haalbaar. Daarom gaan ze dwang inzetten door een arrestatie bevel uit te vaardigen! een bedrag van 2500 is niet 1 2 3 op te hoesten. Je gezin, je werk alles opzeggen doordat dit boven je hoofd hangt. En dan, daarna... een normaal leven opbouwe? denk het niet. Het is niet zo dat er niet betaald wordt, maar voor CJIB is dit niet genoeg! Door een hechtenis, word de schuld niet minder! Maar dat er daarna geen baan meer is, is blijkbaar niet belangrijk.. Ik ben uit gevochten, weet het niet meer. |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: zo 13 mei 2012 21:21 Onderwerp: |
|
|
Wie heeft ervoor gezorgd dat je een schuld hebt bij het CJiB van 2500 euro?? |
|
|
|
 |
Guthman
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: ma 14 mei 2012 16:35 Onderwerp: |
|
|
Is het niet mogelijk een krediet aan te vragen bij een kredietinstelling? Of tijdelijk rood te staan bij de bank? Of een bedrijfslening aanvragen bij je werkgever? Lenen van familie? |
|
|
|
 |
lawyer
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 629
|
Geplaatst: di 15 mei 2012 9:31 Onderwerp: Re: CJIB |
|
|
rachella schreef: | Wie kan dat? ik niet!
moe en kapot zijn, omdat je een gevangenis boven het hoofd hangt, omdat je een niet saneerbare schuld opeis baar door CJIB niet kan betalen. Een betalings regeling die CJIB wil, is niet haalbaar. Daarom gaan ze dwang inzetten door een arrestatie bevel uit te vaardigen! een bedrag van 2500 is niet 1 2 3 op te hoesten. Je gezin, je werk alles opzeggen doordat dit boven je hoofd hangt. En dan, daarna... een normaal leven opbouwe? denk het niet. Het is niet zo dat er niet betaald wordt, maar voor CJIB is dit niet genoeg! Door een hechtenis, word de schuld niet minder! Maar dat er daarna geen baan meer is, is blijkbaar niet belangrijk.. Ik ben uit gevochten, weet het niet meer. |
En om wat voor schuld gaat het? Heb je 'm zelf veroorzaakt? |
|
|
|
 |
Hyzo
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: di 15 mei 2012 21:36 Onderwerp: |
|
|
Ik neem aan dat het hier om een strafbeschikking gaat? En dat de €2500,- een sanctie inhoudt op het begaan van een strafbaar feit?
Indien u dan niet kunt betalen, kunt u natuurlijk in de schuldsanering terecht komen, alhoewel geldt deze meer voor wet Mulder, kan u dat ook aan de rechter voorleggen. Als u de beschikking niet betaald wordt u vanzelf gedaagd.
EDIT:
Bij strafbeschikkingen boven de €2500,- kan het ook heel goed zijn dat u per direct wordt gedagvaard. Of bedoeld u een uitspraak van de rechter die geind gaat worden door het CJIB? Het is een beetje geringde informatie. |
|
|
|
 |
|