|
Auteur |
Bericht |
Adviseur
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 23 jul 2010 10:39 Onderwerp: Bouwvergunning |
|
|
Situatie: Er is een reguliere bouwvergunning verleend voor een tijdelijk bouwwerk. De vergunning is verleend voor 3 jaar. Nu wil ik met max 5 jaar proberen te verlengen. Moet ik een nieuwe tijdelijke vergunning aanvragen, of moet ik hierna voldoen aan de regelgeving van permanente bouw? (Zo ja, of kan de tijdelijke maar met 2 jaar worden verlengt omdat het max 5 jaar wordt afgegeven, of is dat per vergunning en niet per situatie) |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 23 jul 2010 10:56 Onderwerp: |
|
|
Gaat het om een huiswerkvraag/opdracht? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Adviseur
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 23 jul 2010 10:58 Onderwerp: |
|
|
Nee, maar heeft dat invloed op een reactie? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 23 jul 2010 11:23 Onderwerp: |
|
|
Adviseur schreef: | Nee, maar heeft dat invloed op een reactie? |
Soms wel, omdat we dan bijv. weten of het zin heeft om door te vragen over de situatie waarin jij je daadwerkelijk bevindt, of dat wat je hier schrijft een deel van de opdrachtbeschrijving is. Verder is het bij huiswerk gebruikelijk dat de vragensteller eerst zelf een poging tot beantwoording doet.
Ok, geen huiswerk dus  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Leon78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 154
|
Geplaatst: vr 23 jul 2010 11:23 Onderwerp: |
|
|
Hangt er ook vanaf wat het bouwwerk is. |
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: vr 23 jul 2010 11:54 Onderwerp: |
|
|
Wanneer het gaat om een keet kan de vergunning worden verlengd, als de termijn korter is dan 5 jaren, tot maximaal 5 jaren.
Bij andere bouwwerken geldt dat de vergunning kan worden verlengd indien de tijdelijke bestemming is verlengd.
Zie art. 45, lid 5, onder a, b en c, Woningwet. _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
|