|
Auteur |
Bericht |
RiverOrange1
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 0:11 Onderwerp: Bouwen van website in ruil voor afrijden |
|
|
Opgelost 
Laatst aangepast door RiverOrange1 op di 18 mei 2010 13:15, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 6:43 Onderwerp: |
|
|
Heb je MSN logs? |
|
|
|
 |
RiverOrange1
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 11:01 Onderwerp: |
|
|
Nee helaas niet. Ik heb wel een e-mail waarin ik hem het logo-voorstel stuur en al het materiaal dat ik heb gemaakt voor zijn website.
Hoe kan ik het beste handelen? |
|
|
|
 |
RiverOrange1
|
Geplaatst: wo 12 mei 2010 16:37 Onderwerp: |
|
|
Zijn er nog mensen die weten hoe ik het beste kan handelen?
Met vriendelijke groet,
D. |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1831
|
Geplaatst: wo 12 mei 2010 17:39 Onderwerp: |
|
|
Hoe ik het zie ben je jouw verplichtingen nagekomen. Jij hebt conform afspraak de web site gebouwd en aan hem ter beschikking gesteld. Dat je hem niet online hebt gezet voor hem is omdat hij dat onmogelijk maakte, maar het online zetten was ook geen onderdeel van de mondelinge afspraak (op basis van wat jij schrijft). Ik zou hooguit aanbieden (en erbij zeggen "om u terwille te zijn" zodat je duidelijk maakt dat je dit niet verplicht bent te doen) dat je de site alsnog online wil zetten voor hem als hij de login-gegevens verstrekt. Primair zou ik me op het standpunt stellen dat je je verplichting bent nagekomen en dat hij niets meer te vorderen heeft.
Jij hebt tijd en moeite gestoken in het maken van de web site en afgesproken is dat dit een waarde had van 400 Euro welke hij ook heeft voldaan door jouw afrijden 2 X te betalen. De afspraak houdt niet in dat hij later een geldbedrag kan verkiezen boven de reeds door jou reeds geleverde prestatie!
Kortom: op basis van de gegevens die je nu verstrekt hebt zou ik niet betalen. Ik zou me hooguit bereid verklaren alsnog de site te lanceren, maar hierbij vermelden dat je dit uit coulance wil doen en niet uit verplichting.
Lijkt me wel een wazig figuur als hij niet op jouw meerdere verzoeken en e-mail reageert en dan 2 jaar later ineens voor de deur staat. Dwaas... |
|
|
|
 |
RiverOrange1
|
Geplaatst: do 13 mei 2010 20:17 Onderwerp: |
|
|
Hartelijk bedankt voor je reactie! Het is inmiddels afgehandeld!
Met vriendelijke groet,
D |
|
|
|
 |
|