|
Auteur |
Bericht |
ogvt
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: wo 07 mrt 2007 12:53 Onderwerp: Bijles Kernvak Privaatrecht (1e jaar) in Utrecht gezocht |
|
|
Hoi,
Ik ben op zoek naar een ouderejaars student die mij bijles wil geven in het kernvak privaatrecht, uiteraard tegen betaling.
Ik zit nu in mijn eerste jaar rechten in Utrecht, en moet door een wat moeizaam eerste semester nu beide kernvakken halen om door te kunnen met de studie.
Ik ben bereid om hard te werken, en de bijles kan bij mij thuis (Utrecht, wijk zuilen) of bij jou worden gegeven.
Ben jij de persoon die ik zoek, dan hoor ik graag iets van je!
Gr, William. |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 07 mrt 2007 18:37 Onderwerp: |
|
|
Heb je al geprobeerd wat andere boeken te lezen? |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 07 mrt 2007 22:40 Onderwerp: |
|
|
OGVT,
Dit schiet niet op. Spijtig voor je.
Misschien kun je wat problemen die je moeilijk vindt hier posten. Dan knobbel je misschien wat minder lang en schiet je dus wat sneller op.  _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
ogvt
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: do 08 mrt 2007 2:29 Onderwerp: |
|
|
Het feit dat ik bijles zoek heeft niet zo zeer te maken met concrete problemen met bepaalde onderwerpen of opdrachten. In dat geval zou ik het aan mijn werkgroepdocent vragen.
Het heeft meer te maken met het (leren) zien van bepaalde verbanden, hulp tijdens het uitzoeken van nieuwe stof en de zekerheid dat de hulp die ik krijg bij bepaalde vraagstukken ook echt klopt.
Bij de werkgroepen is er meestal alleen tijd om de opdrachten voor die week uit te werken. Extra vragen uit bijvoorbeeld examenbundels, of gewoon vragen die je over bepaalde delen van de stof tegenkomt bij het leren, die kunnen gewoon niet allemaal aan bod komen in die twee uurtjes. Je gaat het dan een beetje bespreken met vrienden, maar die beheersen de stof dan ook maar 'half'. Vandaar dit berichtje.
Ik heb al aardig wat gegoogled naar bijlessen, en in/op verschillende universiteitskrantjes/prikborden gekeken, maar ik heb tot nu toe nog niets gevonden. Dit is voorlopig dus mijn 'laatste hoop'. Ik weet ook niet of ik op deze manier iemand ga vinden, maar niet geschoten is altijd mis, nietwaar? |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 08 mrt 2007 2:59 Onderwerp: |
|
|
Je zou kunnen overwegen contact op te nemen met dhr. Steenbergen. Als ik het goed begrepen heb gaf dhr. Steenbergen niet eens zo lang geleden tentamentraining voor wat betreft grondslagen van het privaatrecht. Deze activiteiten vonden plaats in Leiden maar meer recent in Utrecht. Wellicht dat de UU beschikt over contactgegevens. Succes. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 08 mrt 2007 8:38 Onderwerp: |
|
|
ogvt, heb je ook al een bericht op jullie intranet gezet?
En verder: wellicht kan je prof je in contact brengen met goede masterstudenten. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 08 mrt 2007 10:13 Onderwerp: |
|
|
Heb je al eens gekeken naar capita selecta?
Zij bieden 'stoomcursussen' voor het tentamen. _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
|