Henk707
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 14 mei 2011 11:35 Onderwerp: Bewindvoerder |
|
|
Er is in jan 2011 een vordering gestuurd en begin feb nog een keer. Maar daar is helemaal niet op gereageerd door mijn bewindvoerder, en toen is het voor de rechter gekomen, en daardoor bijna €500 kosten boven op de vordering van €400.Uiteindelijk naar vele mailtjes en telefoontjes, op het laatst naar de directeur van het bewindvoersderskantoor, is er een brief geschreven. Met de vraag de schuld te bevriezen,maar dat kon niet vertelde de deurwaarder mij. Na die brief van mijn bewindvoerder, heeft de deurwaarder en antwoord gestuurd met de vraag inkomsten/uitgaven formulier in te vullen en terug te sturen.Daar is dus ook niet op gereageerd door mijn bewindvoerder. Met het gevolg dat er nu beslag is gelegd op mijn zorgtoeslag a €70. Heb toen de deurwaarder weer gebeld, en gevraagd of het mogelijk was geweest om een regeling te treffen voor €20 of €25 per maand? En dat was wel mogelijk geweest als er een reactie was gekomen op hun post.Ik had €65 over per maand, maar nu dus een te kort. En het is niet meer terug te draaien,het beslag op mijn zorgtoeslag.
Is dit een juiste manier van handelen van mijn bewindvoerder? Ze zeggen ze kunnen niet op alle post van deurwwarder reageren, want ik heb wel meer dan 100 clienten, en daar is geen beginnen aan voor ons. |
|