Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
mrmenno17
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: do 15 jul 2010 19:40 Onderwerp: Betalingsprobleem in Lloret, wat te doen? |
|
|
Hallo,
Ik heb een vraagje. We zitten hier met 4 personen in Lloret met onze reisorganisatie xtrax, en we hebben op de eerste dag bij hun iets ondertekend voor een discothekenpasje. We hebben hier van af gezien voor we die pas daadwerkelijk hebben gehad en hebben deze pas nooit ontvangen. Ze vertelden onjuiste dingen (toegang tot de 4 grootste discotheken die helemaal niet de grootste bleken te zijn) en willen ons beroepen op dwaling (art. 3:44 BW). Dit hebben we verteld en aangezien we geen gebruik hebben gemaakt van dat pasje vinden we dat we in ons recht staan. Mede omdat we direct moesten beslissen en omdat we al wat alcohol op hadden en dus handelingsonbekwaam (art. 3:22 BW) waren.
Dit hebben we verteld aan de reisleiding en ze deelden mede dat we niet met de bus mee terug mogen als we niet betalen, en dat we in Nederland een klacht in moeten dienen. Echter, ik weet zeker dat het een heel gedoe wordt om die 100 euro terug te krijgen als we die eenmaal betaald hebben, en we hebben gewoon voor de reis (incl. bus) betaald. Ik vraag me dus af of zo ons wettelijk daadwerkelijk die busreis af mogen nemen of dat het slechts dreigementen zijn. Ik zou ook graag in de wet willen lezen waar het staat. Ik heb 1 periode rechten op school gehad maar ik ben dus niet in staat het zelf op te zoeken.
Alvast heel erg bedankt! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. |
|
|
|
 |
John Locke
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: zo 18 jul 2010 13:17 Onderwerp: |
|
|
Ik vraag me af of het nu zin heeft om dit juridisch uit te gaan zoeken of om er mee te dreigen. Interesseert ze echt niet... |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|