adriennevries
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 26 nov 2010 13:37 Onderwerp: Betaling VvE |
|
|
Vorig jaar deze tijd heb ik mijn huidige woning gekocht. Aangezien het een appartement is, is betaling aan de VvE verplicht. De VvE viel onder leiding van de projectontwikkelaar van mijn woning (een woningstichting).
Na twee maanden viel het me op dat er nog niks was geïncasseerd van mijn rekening en daarom heb ik contact opgenomen met de woningstichting. Zij vertelden me dat het vanaf dat moment wel afgeschreven zou worden. Helaas was dat niet het geval. Ik heb nog een paar keer gebeld en het proces herhaalde zich steeds.
Toen, inmiddels zo'n 9 maanden later, kreeg ik een brief dat de VvE was overgenomen door een ander bedrijf (ik kreeg de brief van dat bedrijf, niet van de woningstichting) en dat er nog een bedrag aan VvE openstond.
Dat heb ik betaald, maar ik vraag me nu achteraf af, of ik dat wel had moeten doen.
Ik heb namelijk (tot een paar weken geleden) nooit een uitnodiging gehad om een vergadering van de VvE bij te wonen en naar mijn mening heb ik dus geen volledig gebruik kunnen maken van de rechten die bij deelnamen aan de VvE horen.
Daarnaast zijn er veel bouwkundige problemen bij alle woningen, wat de woningstichting al heeft toegegeven, maar nog niks mee heeft gedaan. Aangezien zij eigenaar zijn van de meeste woningen (deel niet verkocht en deel verhuurd) hebben zij dus een meerderheidsbelang in de VvE.
Ik vraag me af wat jullie mening is? |
|