|
Auteur |
Bericht |
Donna
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 03 sep 2013 6:17 Onderwerp: Begrafenisverzekering ex partner en woonadres |
|
|
Hallo
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn ex-partner woont niet meer bij mij op 1 adres en ik weet zijn nieuwe adres niet. Ik wil hem laten uitschrijven en dan start de gemeente een onderzoek naar zijn nieuw adres wat 3 maanden kan duren. Nu heeft hij geen overlijdensverzekering en stel er gebeurt wat in deze tijd word ik daar dan verantwoordelijk voor gehouden? |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 03 sep 2013 9:11 Onderwerp: |
|
|
Vanwege het enkele feit dat u niet weet waar hij woont? Nee, dat is geen grond voor aansprakelijkheid. _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: di 03 sep 2013 13:35 Onderwerp: |
|
|
Aangenomen dat je ex-partner dezelfde leeftijd heeft als jij, waarom ben je specifiek zo bezorgd dat er een overlijden zal kunnen plaatsvinden? _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
|