|
Auteur |
Bericht |
wheijster
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 21:57 Onderwerp: Bankgegevens ten onrechte zichtbaar Ex-partner |
|
|
Geachte lezers,
Juli 2007 ben ik samen met mijn inmiddels ex-partner naar de bank geweest om al onze gezamelijke rekeningen van haar kant stop te zetten en op mijn naam te continueren.
Ik kom er per toeval(sprekende met een medewerkster per telefoon) achter dat mijn ex reeds 1,5 jaar nog steeds inzicht heeft via haar nieuwe rekening op onze gezamelijke spaarrekening(toendertijd) Dit had nooit mogen gebeuren en er staat ook een log in de computers van abn amro dat de spaarrekening alleen aan mijn naam gekoppeld diende te worden, echter heeft de medewerker dat toendertijd verzuimd.
Ik vraag mij dan ook af welke stappen ik kan ondernemen richting de bank, daar ik mij zeer ernstig in mijn privacy voel aangetast doordat zij deze fout hebben begaan. Graag advies wat ik hiermee kan doen richting de bank?
MVG Willem |
|
|
|
 |
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 23:50 Onderwerp: |
|
|
Over het algemeen kun je pas naar de rechter als je daadwerkelijk enige schade hebt opgelopen vanwege hun fout. |
|
|
|
 |
CareerSwitcher
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM
|
Geplaatst: di 20 jan 2009 14:25 Onderwerp: |
|
|
Is er enige aanwijzing dat je ex-vriendin ook daadwerkelijk je gegevens bekeken heeft? Als je schade geleden hebt en dat kan aantonen kun je mogelijk aanspraak maken op vergoeding daarvan, anders kun je niet meer als van bank veranderen. |
|
|
|
 |
|