|
Auteur |
Bericht |
spipet
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 01 jul 2011 15:12 Onderwerp: BOR overleg |
|
|
Er wordt in een notitie van de officier van justitie gesproken over een voorstel "tot BOR overleg". Wat houdt dit BOR overleg in? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 01 jul 2011 15:38 Onderwerp: |
|
|
Hier heb je Google voor. Google zegt Bestuurlijk Overleg Randgemeenten. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
spipet
|
Geplaatst: vr 01 jul 2011 15:44 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Hier heb je Google voor. Google zegt Bestuurlijk Overleg Randgemeenten. |
Als google wat had opgeleverd had ik het hier niet gevraagd. Beetje makelijk om dat meteen te roepen natuurlijk.
Bestuurlijk Overleg Randgemeenten past absoluut niet in de context van een overleg met een officier van justitie. Als je nog meer suggesties hebt hoor ik het graag. |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 01 jul 2011 16:06 Onderwerp: |
|
|
Heb je wat meer context dan is het ook wat makkelijker voor anderen? _________________ Mine! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 01 jul 2011 16:20 Onderwerp: |
|
|
spipet schreef: | bona fides schreef: | Hier heb je Google voor. Google zegt Bestuurlijk Overleg Randgemeenten. |
Als google wat had opgeleverd had ik het hier niet gevraagd. Beetje makelijk om dat meteen te roepen natuurlijk. |
Wellicht heb ik eerst zelf gecontroleerd dat Google iets oplevert?
Quote: | Bestuurlijk Overleg Randgemeenten past absoluut niet in de context van een overleg met een officier van justitie. Als je nog meer suggesties hebt hoor ik het graag. |
Pfff, waarom zou het niet passen? Heb je informatie over de context die je voor ons achterhoudt? Tja, doei dan maar. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
spipet
|
Geplaatst: vr 01 jul 2011 19:11 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | spipet schreef: | bona fides schreef: | Hier heb je Google voor. Google zegt Bestuurlijk Overleg Randgemeenten. |
Als google wat had opgeleverd had ik het hier niet gevraagd. Beetje makelijk om dat meteen te roepen natuurlijk. |
Wellicht heb ik eerst zelf gecontroleerd dat Google iets oplevert?
Quote: | Bestuurlijk Overleg Randgemeenten past absoluut niet in de context van een overleg met een officier van justitie. Als je nog meer suggesties hebt hoor ik het graag. |
Pfff, waarom zou het niet passen? Heb je informatie over de context die je voor ons achterhoudt? Tja, doei dan maar. |
Wellicht heb ik zelf eerst gekeken of google wat oplevert? De context is een aangifte wegens meineed. Officier beslist niet te vervolgen maar kan het dossier na 6 maanden nog niet laten zien. |
|
|
|
 |
John Locke
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
|
|
|
 |
|