|
Auteur |
Bericht |
gabriel
|
Geplaatst: vr 11 nov 2005 22:59 Onderwerp: BKR en ..... contractnummer wijziging zonder medeweten |
|
|
Geachte lezer,
Graag eens een eerlijk advies over kort gezegd deze situatie.
Ik stel voor dat ik het even zelf ben dat is makelijk en eenvoudig.
1 ik heb een driepartijenovereenkomst bij Albank lease
kijk bij BKR
2 en zie tot mijn verbazing IDM met een heel ander contractnummer.
Kortom mag men zonder medeweten een contract nummer veranderen, en de bank.
Rechtzaken liepen altijd via Albank, tot ik begon over giftige stoffen.
Nu blijkt het ineens IDM te zijn.
Ik wil een het orginele lease contract zien, krijg een contract van Albank met een ander nummer dan bij BKR plus een machinenummer wat ik niet gehad heb.
Krijg van IDM geen contract als verzoek ik hier aangetekend om.
Mag dit!
|
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: vr 11 nov 2005 23:29 Onderwerp: |
|
|
Eerlijk gezegd begrijp ik niet echt waar je het over hebt. Kun je proberen het iets duidelijker uit te leggen ?
Wat voor overeenkomst dacht je te hebben en waar ging het mis en wat is er nu eigenlijk mis ? |
|
|
|
 |
gabriel
|
Geplaatst: za 12 nov 2005 12:32 Onderwerp: Uitleg BKR |
|
|
Geachte dame en of heer,
Ik zou graag willen weten of bij het BKR de juiste gegevens dienen vermeld te worden, te denken valt aan:
contractnummer -verstrekken - en omschrijving van het product met eventueel een chassicnummer ( net als bij lease autos)
Er was een cotract getekend bij Albank in 1987 nu blijkt dat het contract gemeld staat als een IDM contract, vragen aan partijen leven niks op, ik krijg het oude contract opgestuurd, terwijl die machine binnen 6 weken na levering al was opgehaald door levenancier.
Dus diende het contract ook teniet te zijn verklaart!
Ik vraag domweg om het contract wat dan vermeld staat bij BKR onder de naam IDM en krijg bericht van de gerechtsdeurwaarder dat het contract op naam staat van Albank.
Terwijl dat nummer van registratie niet klopt bij BKR.
Resumerend ik heb geen machine na 6 weken gehad, en het was toen een driepartijenovereenkomst.
Resumerend:
Ik had een contract getekend met Albank, na 6 weken is de machine opgehaald wegens lekkage (toner).
Dus ik had geen machine meer die vermeld stond in het leasecontract.
Ik laat een uitdraai maken bij BKR en er staat plots een contract onder naam van IDM en onder een nummer wat ik niet ken!.
Heb ik recht op dat contract ofwel zijn ze verplicht te tonen wat er bij BKR staat.
Want dan zou er ook een handtekening moeten staan op het contract.
De BKR zijn uitdraai is duidelijk een IDM (waar ik geen handel mee heb gedaan)
De deurwaarder zegt dat ik niet spoor, en dat ik een ALBANK cntract heb.
Wat moet ik doen.
Graag een antwoord met de art.nummer van het wetboek.
Met dank,
Gabriel |
|
|
|
 |
|