|
Auteur |
Bericht |
Stolk
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 10 mrt 2011 20:34 Onderwerp: Autoradio met problemen |
|
|
ik heb een probleem en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen..
ik probeer het hele verhaal hier duidelijk neer te zetten.
half maart 2009 hebben wij een autoradio/dvd aangeschaft van navaudio. dit was een radio van 600euro dus daar verwacht je wel wat van.
half mei 2009 is de radio/dvd ermee gestopt. de radio kon opgestuurd worden en na een raar verhaal dat de radio op een rare manier de wereld rond gegaan was, en nu vast stond bij de douane.
ivm vakanties etc hebben wij pas half augustus 2009 weer een nieuwe radio gekregen hiervoor.
begin november begonnen de klachten met de volgende radio dus weer.
en weer kon hij opgestuurd worden. net voor kerst kregen we hiervoor weer een nieuwe radio terug.
nu begin februari zijn de klachten weer begonnen,
radio op laten sturen, wat krijg je te horen.. sorry hij valt buiten de verzekering!
er zou hier toch iets mee gedaan moeten worden, je hebt het recht op een goed werkend product!
wie kan mij advies, tips etc geven wat ik hiermee kan doen! |
|
|
|
 |
Stolk
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 13 mrt 2011 21:47 Onderwerp: |
|
|
niemand??  |
|
|
|
 |
ronang
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 28 apr 2011 22:33 Onderwerp: navaudio |
|
|
Ben op zoek naar mensen die net als wij slechte ervaringen met navaudio hebben om samen sterker te staan.
Ga dit compleet uitspitten via recht en media maar doe dit liever met meer mensen met dus meer bewijs.
Een programma heeft al intresse maar nogmaals samen staan we sterker
Ik hoor jullie graag ( beter niet natuurlijk maar als het dan toch al te laat is kun je het probleem beter stevig aanpakken ) |
|
|
|
 |
ronang
|
Geplaatst: vr 29 apr 2011 21:22 Onderwerp: Re: navaudio |
|
|
wacht op andwoord |
|
|
|
 |
ronang
|
Geplaatst: vr 29 apr 2011 21:38 Onderwerp: Re: navaudio |
|
|
[quote="ronang"]Ben op zoek naar mensen die net als wij slechte ervaringen met navaudio hebben om samen sterker te staan.
Ga dit compleet uitspitten via recht en media maar doe dit liever met meer mensen met dus meer bewijs. |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 01 mei 2011 11:04 Onderwerp: |
|
|
Zoek op Google : Europees arrest / Quelle en je hebt je antwoord. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: zo 01 mei 2011 15:48 Onderwerp: |
|
|
Wordt er een vraag gesteld? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 02 mei 2011 7:23 Onderwerp: |
|
|
Quote: | wie kan mij advies, tips etc geven wat ik hiermee kan doen! |
|
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: ma 02 mei 2011 10:18 Onderwerp: |
|
|
Stolk en Ronang horen bij elkaar mag ik aannemen of wordt er een topic in een topic gestart?
Mag ik uit het verhaal opmaken dat de radio in het buitenland is besteld? Zo ja, welk land gaat het hier dan om? _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: di 03 mei 2011 10:51 Onderwerp: |
|
|
Pff ik weet dat dit "rechtshulp" is, maar een beetje zoeken op dit forum kan toch geen kwaad?
Er is echt heel veel te vinden over de consumentenkoop, non conformiteit, garanties, etcetera... |
|
|
|
 |
|