|
Auteur |
Bericht |
Bousabous
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: do 01 okt 2009 20:08 Onderwerp: Afgebroken onderhandelingen en probleemstelling onderzoek |
|
|
Hi people....
Ik zit met een probleempje... Ik moet mijn onderzoeksopzet inleveren voor mijn bachelorscriptie. Onderwerp is afgebroken onderhandelingen en ik moet nu dus een probleemstelling en deelvragen formuleren. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? |
|
|
|
 |
arthur56
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 21 okt 2009 16:31 Onderwerp: Re: I need some help people!!!! |
|
|
Bousabous schreef: | Hi people....
Ik zit met een probleempje... Ik moet mijn onderzoeksopzet inleveren voor mijn bachelorscriptie. Onderwerp is afgebroken onderhandelingen en ik moet nu dus een probleemstelling en deelvragen formuleren. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? |
whoa, je kan alle kanten op, wat dacht je van "de omwikkeling van afgebroken onderhandelingen (a.o) in historisch rechtsvergelijkend perspectief?"
1.wat is ontwikkeling van a.o. in Nederland?
2.Wat is ontwikkeling van a.o. in b.v. Duitsland (of belgie oid)?
3 Wat zijn de grondslagen voor a.o.?
4. Wat zegt PECL hier over?
enz |
|
|
|
 |
Bousabous
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: do 22 okt 2009 18:58 Onderwerp: Re: I need some help people!!!! |
|
|
arthur56 schreef: | Bousabous schreef: | Hi people....
whoa, je kan alle kanten op, wat dacht je van "de omwikkeling van afgebroken onderhandelingen (a.o) in historisch rechtsvergelijkend perspectief?"
1.wat is ontwikkeling van a.o. in Nederland?
2.Wat is ontwikkeling van a.o. in b.v. Duitsland (of belgie oid)?
3 Wat zijn de grondslagen voor a.o.?
4. Wat zegt PECL hier over?
enz |
Thank you very much... |
|
|
|
 |
|