Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
TheoV
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 24 jun 2012 16:50 Onderwerp: Advies over ziektewet |
|
|
Beste allemaal,
Ik zou graag julle advies vragen over het volgende: ik werk al bijna 16 jaar bij mijn werkgever en de eerste 14 jaar naar volle tevredenheid. Ik werkte aan product A op afdeling X en wat ik deed was mijn passie. Echter, het hoger management heeft besloten dat niet afdeling X product A gaat ontwikkelen, maar afdeling Y. En eenieder die aan product A werkte, werd naar afdeling Y verplaatst om daar verder te gaan met product A. So far so good (met het voorgaande heb ik weinig problemen mee).
Maar, afdeling Y heeft product A meteen stop gezet en mij op product B gezet. Hier heb ik op zich ook weinig moeite mee, echter, ik heb helemaal geen verstand van product B. Niet alleen product B is compleet anders dan ik gewend ben, maar ook het gereedschap en omgeving om product B te maken is compleet anders.
Ik ben in mijn eentje op product B gezet, in het diepe gegooid en aan mijn lot overgelaten. Ik heb al meerdere keren aan mijn baas gezegd dat ik niet de juiste kennis en ervaring heb om aan product B te werken en dat ik graag opgeleid wil worden en/of een buddy of coach nodig heb. Mijn baas bagatelliseerd het enorm en ik krijg geen hulp.
Ik heb hard gewerkt (p/m 60 uur per week) om de kennis te vergaren, de planning te halen, e.d. Maar door het gebrek aan kennis en door het overwerken ben ik er aan onder door gegaan, met veel hoofdpijn, stress e.d. Dit heb ik ook aan mijn baas verteld, maar die heeft niets gedaan. Toch heb ik met vallen en opstaan product B tot een success weten te brengen (de verkoopafdeling heeft lof gesproken over product B).