|
Auteur |
Bericht |
bellenbellen
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 12 feb 2014 10:50 Onderwerp: Achterstallig loon uitbetaald na WW-periode: gedupeerd |
|
|
Zelf heb ik gewerkt bij het UWV via uitzendbureau. Nadat een vertrouwenspersoon zaken heeft door gespeeld aan mijn leidinggevende kreeg ik ontslag op staande voet. In wezen was dit geen ontslag omdat UWV de derde partij in deze was. Vervolgens had ik nog recht op heel veel uren voor uitbetaling. Circa een jaar met 8 uur per week. Hiervan heb ik niet direct wat van gezegd omdat de relatie onderling niet optimaal was en dit achter de hand zou houden. Echter het uitzendbureau Randstad heeft het loon pas uitbetaald na mijn WW-periode. Bij de aanvraag van mijn WW uitkering had ik direct aangegeven dat ik nog recht op achterstallig loon had, echter daar heeft het UWV verder niets mee gedaan.
Vervolgens is het loon van uitzendbureau Randstad pas uitbetaald toen mijn WW-uitkering afliep. Heel tactisch gedaan. Nu wilde ik een looncorrectie aanvragen op mijn WW-uitkering. Echter het UWV houdt voet bij stuk: Het loon wat je later hebt mogen ontvangen geldt niet meer voor het loon tijdens uw WW-uitkering. Het achterstallige loon dat u ná uw WW-uitkering heet uitbetaald geldt nu voor eventueel nieuw recht op WW-uitkering.
Klopt hetgeen wat het UWV zegt? |
|
|
|
 |
uwv_webcare
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 12 feb 2014 17:04 Onderwerp: |
|
|
Beste Bellenbellen,
Ik wil graag voor je kijken of ik je hiermee kan helpen.
Zou je jouw telefoonnummer willen doorgeven in een privébericht?
Dan bel ik je om te kijken wat ik voor je kan doen.
Met vriendelijke groet,
Ellen
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare |
|
|
|
 |
|