|
Auteur |
Bericht |
Tukker
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): LOI
|
Geplaatst: di 26 jun 2007 13:15 Onderwerp: |
|
|
Beste Jesse, ben zelf niet de eigenaar, maar een kennis van de eigenaar die mij om opheldering vroeg. Het bezoekersgedrag is niet meer te achterhalen. Dus dit moeten we elimineren. Het gaat er om of de klant met zijn onwaarheden toch het recht aan zijn zijde kan krijgen. |
|
|
|
 |
peteroomen
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: di 26 jun 2007 13:20 Onderwerp: |
|
|
Hmm...ik heb er even overheen gelezen dat het om het belang ging van de sportschool :s. |
|
|
|
 |
Tukker
|
Geplaatst: di 26 jun 2007 14:25 Onderwerp: |
|
|
Mijns inziens zal de rechter de klant wellicht in het ongelijk stellen. Of heb ik nog iets over het hoofd gezien? |
|
|
|
 |
Jessse
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: di 26 jun 2007 19:25 Onderwerp: |
|
|
Ik ben het helemaal met je eens Tukker. |
|
|
|
 |
M
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 26 jun 2007 20:04 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt me inderdaad zo te zijn dat als jij een overeenkomst kunt overhandigen met daarop die 12 maanden en meerdere keren per week en ook de handtekening van die persoon, dan lijkt me dat de klant met tegenbewijs zal moeten komen door zijn versie van de overeenkomst te overhandigen waaruit blijkt dat het anders is.
Want alleen maar een leuk verhaal ophangen als klant zijnde terwijl de fitnesszaak een ondertekende overeenkomst kan overleggen, dan geef ik de fitnesszaak toch wel 99% kans om de zaak te winnen. Tenzij de klant nog erg verrassende elementen weet in te brengen.... |
|
|
|
 |
Tukker
|
Geplaatst: di 26 jun 2007 20:25 Onderwerp: |
|
|
Recht hebben is nog geen recht krijgen. Je moet de aangedragen feiten wegen en toetsen op waarheidsgehalte. Het altijd maar de vraag hoeveel gewicht een rechter het vrije bewijs geeft. Soms is het dus een soap waar de waarheid niet goed boven komt. Zolang je geen gedachten kunt lezen en niet zelf direct getuige bent blijft het wikken en wegen. In dit geval zal de klant het tegenbewijs moeten leveren. Zal dus een wel heel goed verhaal moeten hebben, met de "getuigen". Hopelijk wordt de leugen achterhaald. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: di 26 jun 2007 20:48 Onderwerp: |
|
|
Tukker, volgens mij zegt iedereen hier keer op keer dat het geen twijfel kan lijden dat de sportschoolhouder hier gelijk gaat krijgen. Toch blijf je vragen of de klant dit misschien kan gaan winnen.
Wat wil je precies horen?  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Tukker
|
Geplaatst: di 26 jun 2007 20:54 Onderwerp: |
|
|
Ok, wilde graag meerdere meningen en niet in herhaling vallen. Het is mij ook wel duidelijk  |
|
|
|
 |
|