|
Auteur |
Bericht |
DennisJan
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HInh
|
Geplaatst: di 27 mrt 2007 19:39 Onderwerp: Aanleg van straatwerk bij mij in de wijk |
|
|
Bij ons in de wijk wordt momenteel de straat opgehoogd. Op de doorgaande weg wordt nieuw straatwerk gelegd, maar bij ons wordt gewoon het oude straatwerk terug gelegd. Ik weet dat je tegen een beschikking in bezwaar kan maken bij de gemeente, maar is er ook een mogelijkheid om in deze situatie een soort van bezwaar in te dienen bij de gemeente. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 27 mrt 2007 19:45 Onderwerp: |
|
|
Lijkt me een mooi voorbeeld van een feitelijke handeling waartegen (dus) geen administratieve rechtsgang openstaat.
Wel kun je een de gemeente aanschrijven en vertellen wat je ervan vindt. Met een beetje geluk gaan ze er inhoudelijk op in. Je kunt alleen niet in bezwaar of beroep wanneer ze jouw wensen niet volgen.
In het uiterste geval kun je een civiele procedure aanspannen tegen de gemeente. Zolang je het inkleedt als onrechtmatige daad wegens het schenden van norm zus en zo ben je in ieder geval ontvankelijk. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|