|
Auteur |
Bericht |
Eva
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: zo 19 mrt 2006 18:05 Onderwerp: |
|
|
Yoli schreef:
Quote: | Ik ga niet in op al jullie antwoorden. |
Dat lijkt me zeer verstandig gezien je vorige reacties...
Het lijkt mij inderdaad het meest logisch dat de keurmeester enigszins aansprakelijk gesteld kan worden. De verkoper treft in mijn ogen geen enkele blaam, zoals je zelf ook al aangeeft Yoli. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 19 mrt 2006 18:52 Onderwerp: |
|
|
Ik ben toch nog steeds wel stikbenieuwd wat nu Yoli's volgende stap gaat zijn. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Yoli
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 19 mrt 2006 18:57 Onderwerp: |
|
|
Eva schreef: | Yoli schreef:
Quote: | Ik ga niet in op al jullie antwoorden. |
Dat lijkt me zeer verstandig gezien je vorige reacties... )
|
Tjesis, wat een vijandigheid op dit forum, zeg.
Aan welke kant staan jullie in godsnaam??
Diegene bedankt die nuttige info hebben geleverd, de anderen...
sterkte met jullie rechtenstudie. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 19 mrt 2006 18:59 Onderwerp: |
|
|
Nou weet ik het nog niet ....  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 20 mrt 2006 1:24 Onderwerp: |
|
|
Geloof dat Yoli hier een advocaat van de duivel hoopte te vinden... |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: ma 20 mrt 2006 8:51 Onderwerp: |
|
|
Maar ja, we zijn toch verplicht om als het enigszins kan een gerechtelijke procedure te voorkomen???? En worden doodgegooid met redelijkheid en billijkheid. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: ma 20 mrt 2006 9:26 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Maar ja, we zijn toch verplicht om als het enigszins kan een gerechtelijke procedure te voorkomen????
|
Hé, spreek voor jezelf ! |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 20 mrt 2006 14:18 Onderwerp: |
|
|
Yoli schreef: |
Tjesis, wat een vijandigheid op dit forum, zeg.
Aan welke kant staan jullie in godsnaam??
Diegene bedankt die nuttige info hebben geleverd, de anderen...
sterkte met jullie rechtenstudie. |
Als je hier om advies komt vragen en vervolgens de forumleden beticht van onkundigheid en domheid, verwacht je dan dat wij allemaal in bewondering opstaren naar jouw kennis van het recht?
We staan hier niet 'aan iemands kant'. Persoonlijk zou ik het zeer op prijs stellen als iemand mij wijst op de fouten in mijn redenering, want de rechter zal ze zeker zien. Als jij je kop in het zand wilt steken als je iets hoort wat je niet bevalt, moet je zelf weten. Maar als je hulp wilt hebben is het niet verstandig om vervelend te doen tegen de mensen die tijd en moeite steken in jouw probleem. _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: ma 20 mrt 2006 15:04 Onderwerp: |
|
|
Goed gesproken Michèle, . _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: ma 20 mrt 2006 23:17 Onderwerp: |
|
|
StevenK schreef: | Hé, spreek voor jezelf ! |
Dat je het zou moeten doen betekent niet dat je het DOET.... jij niet blijkbaar... haha.... _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|