Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Uwv, zw en bet...
Force justice ...
Briefadres bij...
verkiezingsbed...
Volkshuisevest...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu di 05 aug 2025 17:14
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Aangifte doen aan het politiebureau (Relevantie)
Moderators: Nemine contradicente, Flash, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: za 20 nov 2010 14:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nu 10 minuten verder op het bovendeel,gebeld met 0900-8844 wederom verzocht om contact,ook gevraagd waarom er iets staat als behandelaar waardoor de suggestie is gewekt dat ik maar naar een psychiater moet gaan.
Hierop bevestigde ze dit,ga ik niet mee akkord zeg ik,hierop zou ze wederom een afspraak aanmaken en wordt ik binnen 48 uur teruggebeld.
Nou nou nou zeg de derde keer.

Over het weekend geen telefoon gehad,nou nog tot 17:00 uur vanavond wachten op telefoon,anders stap ik weer naar het bureau toe.

Op het bureau geweest,er wordt aan gewerkt.
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 14:32    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het is zo dat ik gisteren ben gebeld door de politie Spijkenisse en aan de hand van de gegevens mij doorverwijsd naar het Politiebureau Rotterdam Zuid wat vermoedelijk Rotterdam Zuidplein zal worden.
Zal door deze gebeld worden,zou vandaag gebeuren maar hou ik me niet aan vast,gezien de drukte etc.
Eingelijk zoiets van bel ze zelf wel,maar zit alweer aan de bier dus ja wat is wijs.
Ook hierover een zeker vertrouwen in het feit dat dit niet wederom wordt afgedaan als onrelevant wat ik op het bureau Hellevoetsluis eingelijk ervaarde.
Dat ik dan ook daarmee huidig dagelijks bezig ben wat op zich geen goede zaak is ivm mijn persoonlijke leven maar goed zal hieraan voorbij moeten,ten einde er iets mee bereikt te hebben.
HenkR

HenkR

Leeftijd: 56
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): OU

BerichtGeplaatst: za 27 nov 2010 4:43    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Los van het feit of je een punt hebt, kan ik je wel zeggen dat het feit dat je zoveel woorden nodig hebt om een situatie te omschrijven ervoor zorgt dat niemand er goed wijs uit kan worden.

Nogmaals: als je een conflict hebt met iemand of een instantie, verwoordt dat dan in twee zinnen. Probeer je af te vragen wat de kern van het conflict is. Probeer in die twee zinnen duidelijk te maken waar het nou eigenlijk om draait.

Je maakt een hoop mee, dat is mij wel duidelijk. Er kunnen zaken bij zijn die een strafrechtelijke context hebben, dat zie ik ook.
Maar de mate van energie die ik in het lezen/aanhoren van je verhaal steek, zal een agent waarschijnlijk niet doen.
En daar heb je ook geen recht op.
Maak een duidelijk verhaal.
In twee zinnen.
Als mensen daarna nog vragen hebben dan kun je die daarna beantwoorden.

Doe zelf ff je best om de zaak in twee zinnen (en daarmee bedoel ik hooguit 5 regels hier) samen te vatten.
En daarna vertrouwen hebben in de lui hier dat ze ff door vragen op de relevante punten.
Je kunt niet compleet volledig zijn in je posts namelijk.
Dat leidt tot enorme epistels en dat leidt er weer vaak toe dat mensen helemaal niet meer reageren.
En dat zal je bekend voor komen toch?
Gast

BerichtGeplaatst: za 27 nov 2010 14:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik weet het maar ga er in op om het zo maar te zeggen.
En meerdere topics staan al met lange verhalen.
Besef dat kort en krachtig beter werkt in communicatie.
Heb nooit deze kundigheid gehad,zal aan mijn achternaam liggen en een zekere vorm van binnenvetten.
HenkR

HenkR

Leeftijd: 56
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): OU

BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2010 15:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ligt niet enkel aan binnenvetten.
Ook aan angst om niet begrepen te worden maar als ik dat lief zeg dan zeg ik: komt door je perfectionisme.
Hoe dan ook, je kunt een hoop problemen voorkomen door energie te steken in het leren begrijpen wat de ander nou wil horen en waar hij iets mee kan.
Probeer samen te vatten, in twee zinnen liefst, ook in situaties buiten dit forum.
Gast

BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2010 12:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zou mij dan als agent moeten opstellen en feitten ten grondslag moeten leggen om daar de daadkracht in te vinden en hierop voort te borduren.
Weet dat advocatuur etc meestal met documenten te maken krijgen doordat dit al verwerkt is bij bijvoorbeeld politie die wel graag lange verhalen aanhoort.
Maar uiteindelijk ook in 3 zinnen feitten kenbaar maakt.
Mischien ook iets te uitbundig op zon forum,maar begrijp dat ik handvaten zoek om niet iedereen en alles over me heen te laten lopen.
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: di 30 nov 2010 20:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Warempel,mijn andere topic die ik net had geopend is verwijdert.
Eveneens het andere topic over persoons gericht verstoren is geheel verwijderd alwaar ik wat zaken onder had geplaatst.
Dan toch maar een advocaat in de arm nemen om hierin te achterhalen van wie wat waar of in ieder geval voldoende expertise.
Was een situatie in persoonlijke belevenis van 12 jaar.
Was dan ook en is huidig nog een gevaar in mijn gezondheid en de medici zitten uit hun neus te vreten en de politie ligt te slapen of zo.
Gaat erom dat ik verhaal kom halen en dat dat moeilijk is dus ergens moet beginnen om daar te komen,dit was een start.
Na deze start is het voor mij ook dat ik niet de weg terug kies maar doorga met het achterhalen en verwerken.
Of ik moet al ineens een hartkwaal krijgen maar anders ben ik vastberaden,en hou dan ook niet van tegenwerking.
Kom ik wat dat betreft op terug,anders laat ik een aangifte opnemen in deze situatie,staan ze gelijk klaar met de psychiatrie denk ik.
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: za 04 dec 2010 17:39    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wordt voorlopig niks,zo ziek als een hond,keelpijn koppijn lam,koud ga zo maar door hoesten,dus geen orientatie.
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010 21:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Weer nuchter,erhaal gaat er toch komen met of zonder zin.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds