|
Auteur |
Bericht |
mr.joost
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 05 mei 2012 14:06 Onderwerp: 8:29 Awb, iemand ervaring mee? |
|
|
In een beroepsprocedure krijg ik verweer met gehonoreerde 8:29 Awb stukken. Er staat niets over de inhoud. Moet ik die accepteren? Ik kan mij nl. niet voorstellen dat verweerder stukken inzendt die in mijn voordeel zijn, wel?!
Heeft iemand daar ervaring mee? |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: za 05 mei 2012 19:15 Onderwerp: |
|
|
Gelet op je eerdere berichten zal het wel een Wob-zaak zijn. Vraagje aan jezelf: hoe moet de rechtbank controleren of terecht gelakt is als zij van jou geen toestemming krijgen de stukken te bekijken? _________________ Mine! |
|
|
|
 |
mr.joost
|
Geplaatst: za 05 mei 2012 19:24 Onderwerp: |
|
|
BG schreef: | Gelet op je eerdere berichten zal het wel een Wob-zaak zijn. Vraagje aan jezelf: hoe moet de rechtbank controleren of terecht gelakt is als zij van jou geen toestemming krijgen de stukken te bekijken? |
Als je vraag serieus bedoeld is: ik begrijp niet wat je bedoelt... preciseer je.
Hoezo gelakt? |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: zo 06 mei 2012 10:35 Onderwerp: |
|
|
Wellicht wordt het duidelijker als je dit hebt gelezen. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
mr.joost
|
Geplaatst: zo 06 mei 2012 17:34 Onderwerp: |
|
|
Zeker bedankt!
Ik heb al besloten geen toestemming te geven tot behandeling van die betreffende stukken bij mijn beroep. Dat mede ingegeven door de rest uit het verweerschrift. |
|
|
|
 |
|