|
Auteur |
Bericht |
Nazim
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 22 mei 2012 3:09 Onderwerp: ... |
|
|
...
Laatst aangepast door Nazim op wo 23 mei 2012 2:19, in totaal 3 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: di 22 mei 2012 10:32 Onderwerp: |
|
|
Wat is uw vraag precies? Het is mogelijk dat uw vrouw werkt voor Endpro Fashion Service (BV A) en dat MG Fashion Service (BV B) failliet is verklaard.
Als BV B op enig moment alle activiteiten en medewerkers van BV A heeft overgenomen kan er sprake zijn van 'overgang van onderneming'. Dat zou betekenen dat uw vrouw automatisch bij BV B in dienst is getreden (art. 7:663 BW). Het maakt dan niet meer uit dat de oorspronkelijke arbeidsovereenkomst met BV A is gesloten.
De curator is bevoegd om de medewerkers van BV B te ontslaan. |
|
|
|
 |
Nazim
|
Geplaatst: di 22 mei 2012 11:42 Onderwerp: |
|
|
....
Laatst aangepast door Nazim op wo 23 mei 2012 2:20, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: di 22 mei 2012 13:36 Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp uw verhaal nog steeds niet. Zijn Endpro en MG twee verschillende ondernemingen, in verschillende panden, met verschillende medewerkers? Waarom komt de curator bij faillissement van MG dan bij de medewerkers van Endpro langs? Ik zou uw vraag aan de curator voorleggen. En uw vrouw kan in een aangetekende brief aan Endpro laten weten dat zij bereid is om te werken. |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: di 22 mei 2012 15:35 Onderwerp: |
|
|
Dubbel. _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
Nazim
|
Geplaatst: di 22 mei 2012 20:31 Onderwerp: |
|
|
... |
|